rik1953
Professional Weetjesweter
rik1953
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-01-2024
15:03
|
Lid sinds: 08-08-2015
Datum laatste bezoek: 02-01-2024 15:03
Ranking
Professional Weetjesweter
02-01-2024
13:57
Dank voor je reactie. Het komt dus blijkbaar meer voor. Ik besluit hieruit dat er een soort programma loopt dat eventuele 'spam' reeds filtert voor vertrek. Ok voor mij, maar het zou pas correct zijn dat je hiervan verwittigd wordt. Wat blijkbaar niet tot de geplogenheden behoort. De klant is niet altijd koning !
... Meer weergeven
22-12-2023
21:38
Het antwoord dat je geeft gaat telkens over inkomende mails. Ik heb geen enkel probleem met de voorgestelde werkwijze. Ik kies keuze 2 dus om regelmatig de spamfolder na te kijken. Ik doe dat zelfs dagelijks. Mijn vraag gaat over mails die ik verstuurd heb. Die in mijn map verzonden mails opgelijst worden maar blijkbaar niet verstuurd zijn, omdat Telenet denkt dat ik spams zou verstuurd hebben. In uw antwoord krijg ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe ik kan weten dat mails wel verstuurd zijn. Ik kan het natuurlijk vragen aan mijn mailcontact maar dit is erg vervelend toch. ps ik heb het toch aan sommige contacten gevraagd en bij één daarvan heeft men de mail na enig zoeken teruggevonden in de map 'reclame' (wat dat ook mag zijn). Het andere contact heeft niks ontvangen. Moet ik hieruit nu besluiten dat de mails wel vertrokken zijn maar niet in inboxen geraakt zijn, ook niet in spam maar nog ergens anders ?
... Meer weergeven
22-12-2023
08:19
Dank voor je antwoord. Maar dit had ik intussen dus ook al begrepen. Telenet hanteert dus bepaalde parameters om te oordelen of een bericht spam is of niet. Daar kan ik mee leven. Als ik een verkeerd mailadres gebruik wat niet bestaat word ik verwittigd dat die mail niet kan geleverd worden. Als Telenet via zijn parameters oordeelt dat een mail als spam wordt aanzien en dus niet verstuurd wordt krijg ik geen verwittiging. Daar heb ik het als klant moeilijk mee omdat dit in de praktijk denk ik gemakkelijk op te lossen is (dat je dus een automatisch bericht krijgt ) Ik vind dat je dat tenminste mag verwachten van je provider.
... Meer weergeven
21-12-2023
18:35
Ik kan je reactie begrijpen voor de mail die binnenkomt. En ik weet dat Telenet heel wat spam tegenhoudt, wat een goede zaak is. Maar als ik mails verstuur en die geraken niet bij de geadresseerde omdat Telenet die tegenhoudt, dan zou ik daarover toch graag ingelicht worden. Want nu staan ze allemaal vermeld bij mijn verzonden mails terwijl ze dus niet verstuurd zijn. Waardoor ik dus denk dat ze verstuurd zijn !! En weet ik verder van niks. Het kan toch niet echt moeilijk zijn om me als klant hierover in te lichten. Of zie ik dat verkeerd ?
... Meer weergeven
21-12-2023
08:00
Ja als ik de & weglaat komt de mail niet meer in de spam. En ik neem aan dat de mail dan naar anderen verstuurd wordt. Maar ik vind het niet kunnen dat Telenet blijkbaar voor me beslist om de gemaakte mails van 13 dec dan niet te verzenden en me daarvan NIET op de hoogte te brengen. Deze berichten kan ik herhalen maar wat als dit een erg belangrijk bericht was, en ik denk dat het verstuurd is terwijl dit niet zo is.
... Meer weergeven
20-12-2023
20:48
Ik heb op 13 dec een aantal vrienden en kennissen de beste wensen gestuurd onder de hoofding Beste wensen vanwege L..& R..
Alle mails staan in Telenet Webmail onder verzonden mails. Niemand heeft echter deze email ontvangen. Ik heb hierover verder geen enkel bericht ontvangen.
Ik ontvang gewoon mails zonder op andere dagen en kan ook versturen naar vrienden en collega's. Ze hebben de mails ook ontvangen.
Als ik echter een mail naar mijn eigen mailadres stuur met opnieuw Beste wensen vanwege L.. & R.. komt deze mail niet toe in ontvangen mails maar in de spam.
Blijkbaar is er ergens iets wat dit veroorzaakt en een soort blokkage toepast waardoor de mails Beste wensen ..... niet zijn toegekomen.
Wat is er aan de hand ? Worden de mails met leesteken & herkend als spam ???
Graag een oplossing
Titel gewijzigd door Caro (Expert Mod) | Vorige titel: Telenet webmail
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
e-mail versturen
-
Telenet Webmail
17-02-2019
09:18
Dag Suzy, Ik heb op het vliegveld opnieuw geprobeerd en alles blijft hetzelfde. (Het lag dus niet aan de wifi van het hotel) Mvg
... Meer weergeven
08-02-2019
18:40
Dag Suzy, Ik heb nog steeds geen oplossing ?? Mvg
... Meer weergeven
07-02-2019
09:35
1
Dag Suzy, Ik krijg steeds hetzelfde antwoord voor alles , live kijken, tvtheek, terugkijktv, opnames. . Je bent buiten je regio. De video is enkel beschikbaar in Belgie. Mvg
... Meer weergeven
06-02-2019
18:18
ik heb geen smartphone bij, dus kan mobiele data niet uittestenn
... Meer weergeven
06-02-2019
18:16
80.28.98.243
... Meer weergeven
06-02-2019
12:36
ik ben maar een leek maar bij yelo-play kon ik steeds live kijken.
... Meer weergeven
06-02-2019
12:29
ip-adres is 172.21.2.131
... Meer weergeven
05-02-2019
23:26
ik heb het over de telenettv app voor een laptop (niet voor een smartphone)
... Meer weergeven
05-02-2019
23:23
maar ik kan ook niet live kijken , zelfde resultaat. (je bent buiten je regio)
... Meer weergeven
Berichten die rik1953 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 07-02-2019 09:35 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5727 | 07-02-2019 09:35 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig