vicvanhouche
Freshman Weetjesweter
vicvanhouche
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-09-2023
13:01
|
Lid sinds: 09-08-2015
Datum laatste bezoek: 10-09-2023 13:01
Ranking
Freshman Weetjesweter
28-08-2023
10:54
1
Vandaag was de 6 W piek om 03:20 tot 04:10 ! Het zal dus inderdaad de update van de TV gids zijn ! Onderwerp kan hiermee afgesloten worden! Allen dank voor de snelle reacties.
... Meer weergeven
27-08-2023
12:31
Mijn TV-box stond ingesteld snelle start. Bij de opvolging van het energie verbruik in stand-by was 8 à9 W en 10 W bij gebruik van TV programmas!.
De instelling snelle start gewijzigd in normale start en de stand-by verminderde naar 1 W en bij gebruik van TV programmas 10 W.
Bij de verdere opvolging vastgesteld dat in de nacht, 4:20 tot 5:15, de TV in stand-by , er toch nog een verandering van verbruik van de TV-box was geweest nml 6 W !
Waar dit van daan komt ?? en zie er geen verklaring voor ?
Bij de TV-box instellingen is er ook nog een automatische stand-by en die is bij me 4 h !
Maar dit kan toch geen verklaring zijn dat het stand-by van 1 W naar 6 W stijgt voor ca 1 uur en dan terug op 1W komt. tot de TV terug wordt opgezet. uren later.
GROETEN
Victor
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: TV box energie verbruik
... Meer weergeven
07-11-2019
11:55
3
Het probleem lijkt opgelost na een aanpassing van de account instelling uitgaande mails. Heb aangevinkt : "Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist." Met de keuze ; "De zelfde instelling gebruiken als voor de server van inkomende." Nu maar hopen dat het zo blijft ! Victor
... Meer weergeven
06-11-2019
10:06
Hallo Janne-Man Bij instellingen uitgaande emails staat :Server smtp.telenet.be Poort 587 zie ook bijlage Maar bij verdergaan komt er een melding : "Er is iets mis gegaan en uw accountinstellingen zijn niet opgeslagen in outlook. Probeer het opnieuw " Dat begrijp ik niet ! hoe moet dit dan gedaan worden ? Victor
... Meer weergeven
05-11-2019
17:08
Hallo Torchwood Dit nog niet meegemaakt en mijn postvak uit zijn altijd leeg behalve nu door het probleem ! Groten Victor
... Meer weergeven
05-11-2019
17:03
Hallo Janne-man Hoe kan men controleren dat de verzending niet gebeurt langs de smtp server van Telenet ? Victor
... Meer weergeven
05-11-2019
00:26
mijn e-mails met het email programma outlook (Windows office 365) account telenet worden niet meer verzonden maar komen in het postvak uit te staan ! mails ontvangen werkt wel !
Met mijn account outlook worden de mails wel verzonden en ontvangen !
Wat is de oorzaak en hoe op te lossen ?
... Meer weergeven
- Tags:
- Office 365
- Windows
Labels:
- Labels:
-
e-mail versturen
-
Outlook
22-09-2019
01:55
1
Het was de Hdd de oorzaak ! De digicorder werd door telenet vervangen ! Probleem opgelost
... Meer weergeven
14-09-2019
12:47
Beeld storing(blokjes) en klank onderbreking bij het bekijken van opgenomen programma's en bij terugkijk. Dus telkens op de display Hdd staat ! Bij rechtstreeks op de zendkanalen of bij Play-more (op display RLC) geen storingen !
Wat is de oorzaak ??
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
beeld
-
digicorder
-
opnames
-
terugkijk-tv
05-09-2019
18:32
1
Hallo Louishufk bedankt voor de snelle reactie ! De eerste link was me wel bekend maar daar is geen sprake van een blauwe kleur ! Uit de volgende link moet ik afleiden dat ik niet de enige ben die een verklaring zoekt. Het blijkt wel dat de wifi 5 met blauwe kleur normaal werkt ! Dus die eerste link die de verklaring over de ledjes geeft zou door telenet moeten aangepast worden !
Groetjes
Victor
... Meer weergeven
05-09-2019
17:50
1
Werk met Wifi Powerline-adapter. Een bij de modem, de 2de bij de TV , beide staan op een zelfde faze, maar wel ver van elkaar.( zolder - woonkamer). Die in de woonkamer is het ledje van Wifi 5 GHz brandt blauwe kleur . Wat is hier de betekenis van ? Bij de uitleg over de ledjes is er geen sprake van een blauwe kleur !
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
5 GHz
-
WiFi-booster
-
WiFi-powerlines
10-12-2017
16:24
Hallo Igvfer Dank voor je informatie ! Blijft echter problemen hebben. Sinds Vrijdag middag is er terug slecht beeld, blokvorming ! Signaalsterkte : BER=2.7E-5, kwaliteit 98%, sterkte=-6.8dbmV en foutieve pakketten = 20500 en dit varieert frequent De vraag is nu wel: is dit de oorzaak of is dit de aanduiding dat er iets fout loopt ! Zo ja wat is er dan fout ? Het probleem doet zich voor bij alle zenders.? De volgende dag terug gecontroleerd ca 10.00h en geen probleem en signaalsterkte: BER=0,kwaliteit=100%, sterkte=-5.3dbmV en foutieve pakketten=0. Beeld was perfect. Maar om 12.00h begon het terug slecht te worden ! Signaalsterkte: BER=5.8E-7,kwaliteit=100%,sterkte=-8.6dbmV, foutieve pakketten= 6482 varieert sterk ! NU vandaag beeld slecht rond 10.00h ! signaalserkte : BER=1.5E-5, kwaliteit=100%,sterkte=-7.2dbmV, foutieve pakketten=4439 varieert sterk ! Sinds 15.00h is alles nu weer in orde met de normale signaalsterkte waarden : BER=0,kwaliteit=100%, sterkte=-6.6dbmV, foutieve pakketten=0 Hieruit zie ik echter nog steeds geen eenduidige verklaring voor ! Vermoed dat er extern (bij telenet) iets gebeurd ! Vrijdag contact genomen met telenet klanten dienst en zij sturen maandag(morgen dus) een technieker ! Ben benieuwd wat er uit de bus gaat komen ! NB ivm signaalsterkte ben ik wel van mening dat -13dbmV de ondergrens is en +15dbmV de boven grens is; Nog wel niet eenduidig gevonden en ga het de technieker vragen. Groeten Victor
... Meer weergeven
07-12-2017
15:50
)Hallo igvfer Bij me staat die versterker op een moeilijk zichtbare plaats zodat de aanduidingen bij de uitgangen niet te lezen zijn. Vandaar dat ik zoek naar de technische specificaties, een handleiding met een tekening en wat uitleg ! Met te googlen gevonden dat de signaalsterkte moet gelegen zijn tussen -13 en +15 dbmV. Veronderstel dat -13 het zwakste is en +15 dus sterker! Of begrijp ik dat verkeerd? Momenteel is de sterkte aan de digicorder -4.9 dbmV. De coax kabel tussen versterker en digicorder is ca 25 m. Kant versterker aangesloten op DS 1 -4db (Veronderstel ik) Beeld is wel goed ! Maar onlangs van vrijdag tot zondag (1,2 en 3 december) vanaf 18 tot 04.00 h problemen met zeer slecht beeld ( blokvorming), totaal onbruikbaar beeld ! Tijdens de tijdstippen 06.00 - 18.00, dus in de voormiddag en namiddag was het beeld wel goed! Is sinds maandag terug normaal! Geen oorzaak van de fout kunnen vaststellen. In de slechte periode geen signaalsterkte gemeten, wist toen nog niet hoe het kon gemeten worden ! Vandaar dat ik nu meer info zoek en tracht te begrijpen de betekenis van die parameters zoals : TSID, BER, signaal, signaal kwaliteit, signaalsterkte, foutieve pakketten ! Groeten Victor
... Meer weergeven
06-12-2017
18:13
Om een juiste keuze van de uitgangen te maken graag meet technische gegevens. Groeten Victor
... Meer weergeven
09-08-2015
11:56
Bij ons werkt het ook niet ! De Yelo Play app voor windows 10 van uit de store wil zich niet installeren !
... Meer weergeven
Berichten die vicvanhouche geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 28-08-2023 10:54 | |
1 | 05-09-2019 17:50 | |
3 | 07-11-2019 11:55 | |
1 | 22-09-2019 01:55 | |
1 | 05-09-2019 18:32 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
30580 | 07-11-2019 11:55 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig