zodiac
Experienced Beetjesweter
zodiac
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-12-2016
08:14
|
Lid sinds: 23-09-2015
Datum laatste bezoek: 02-12-2016 08:14
Ranking
Experienced Beetjesweter
19-11-2016
20:45
een stap terug, ja... wil net de film op vtm zien, via de nieuwe yelo play via browser (haja de app heeft een probleempje)
... Meer weergeven
18-11-2016
22:43
he grapjassen van telenet, het is nog geen 1 april he! probeer je via de nieuwe yelloplay een film te zien want de app geeft een streamingprobleem? pech, de yeloplay zegt dat je daarvoor de app moet gebruiken!!! grapjassen!
... Meer weergeven
16-11-2016
22:54
en hoelang gaan ze er nog mee bezig zijn? Want werken doet het hier nog altijd niet, en trouwens kijken via de browser lukt ook niet, die springt altijd toe als ik op mijn andere scherm wil gamen. Binnenkort (lees januari 2017) ondersteunt geen enkele browser silverlight nog. vriendelijke groeten, niet echt!
... Meer weergeven
24-10-2016
19:28
amaai dat is hier stil! ben ik dan de enige die nog steeds "streaming-problemen" heeft? kan er dan iemand vertellen wat ik moet doen om ze op te lossen, want van telenet komt er juist niets! Schandalig voor zo een firma dat ze een probleem al meer dan 10 weken laat duren. Toch niet te verstaan dat ze niet communiceren over dit probleem. Zelfs de eerst zo vriendelijke meneer van de helpdesk belt niet meer! Bedankt Maurice! Ik weet niet hoe ik telenet moet wakker schudden, maar vind dit allesbehalve een normale reactie!
... Meer weergeven
22-09-2016
22:05
stond een technieker van telenet op mijn antwoordapparaat, met de vraag om de app nog eens te verwijderen en opnieuw te instaleren, want er was iets nieuw. Onmiddelijk gedaan ... maar helaas pindakaas. Komaan telenet doe nu eens iets voor u klanten!!!
... Meer weergeven
20-09-2016
09:35
hoi, heb beide geprobeerd, de netflix files heb ik niet en de istalatie gedaan, heropgestart zonder succes. bedankt voor de moeite, maar helaas pindakaas...
... Meer weergeven
18-09-2016
21:56
van alles al geprobeerd, al het geen je voorstelt zelfs ne cleane instal van windows 10 dan updates, laatste updates van drivers, niets werkt, altijd de melding "er liep iets fout tijdens het streamen. Probeer later opnieuw." had tot voor kort zelfs contact met iemand van de service dienst maar ook die belt niet meer terug! Heb zelfs voorgesteld om met mijn pc naar een technische dienst te komen, zodat ze die daar kunnen onderzoeken, maar volgens verschillende icters van het werk (die mijn pc onderzocht hebben en de cleane install gedaan hebben) is mijn pc niet het probleem. Teleurgesteld in telenet? Ja
... Meer weergeven
18-09-2016
00:31
na een paar weken de tijd te geven, nog steeds geen communicatie of oplossing. Zwak, zeeer zwak van telenet. Zelfs al ligt de fout niet bij hun, communiceren zouden ze toch eens dringend moeten doen!!!
... Meer weergeven
16-08-2016
13:23
1
Sorry maar van zulke gesprekken krijg ik verschrikkelijke hoofdpijn. Ten eerste kan je dan niet op volledig scherm zien en op tweede scherm, werken, spelen, ... ten tweede is dat geen oplossing ten derde als jullie iets aanbieden en daar enorm veel tamtam rond maken, kan je beter zorgen dat jullie producten deftig werken in plaats van mensen met een flutoplossing (die niet ok is) zogezegd te helpen. het heeft gewerkt voor de update die jullie hebben uitgevoerd, nu niet meer! jullie verkondigen de nieuwe app aan als super vernieuwend en beter, maar als je dan belt om te melden dat die niet werkt, krijg je te horen dat je maar via de browser moet zien! Ik betaal daar toch ook voor! Of betalen de mensen waar die werkt meer (nog meer)??? Sorry dat is GEEN oplossing.
... Meer weergeven
14-08-2016
20:36
heb net hetzelfde probleem! heb reeds contact gehad met den helpdesk, daar hebben ze toen een ticket aangemaakt, en andere account geprobeerd, lukte nog steeds niet. Een week gewacht, en dan vrijdag een nieuw ticket zelf aangemaakt. net telefoon gekregen van den helpdesk??? Op zondag avond, ze bellen subiet terug, hij vroeg om opnieuw te wissen cache te ledigen en opnieuw installeren. Werkt nog steeds niet... 😞
... Meer weergeven
Berichten die zodiac geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 16-08-2016 13:23 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig