We zijn een dikke twee maand verder, en ik blijf nog steeds met het identieke probleem zitten als IGVFER (zoals al eerder gemeld). En neen, in de voorgaande reply's vind ik nergens een oplossing die werkt voor mijn specifieke situatie. Nog even mijn specifieke situatie voor alle duidelijkheid: ik stuur ongeveer wekelijks, vanaf de WEBMAIL van ONE.COM, een batch van een 60-tal mails naar de leden van onze vereniging (in BCC), waarvan 10 Skynet/Proximus/... Ondanks dat Proximus zegt dat het probleem zich maar stelt vanaf 10, krijg ik nagenoeg altijd een waarschuwing op 2 tot 8 adressen (vaak 5 a 6), die zegt dat de mail nog niet kon afgeleverd worden, maar dat ik ze niet moet hersturen. Het aantal geweigerde emails varieert dus.... en dit op slechts 10 Skyn/Prox/... adressen. Alle andere mailservers die door onze leden gebruikt worden (veelal gmail & telenet, ....) hebben geen probleem. Dit is de specifieke foutmelding die terugkomt voor 1 adres (dat ik voor privacy redenen gewist heb). Voor elk van de geweigerde mails komt zo'n melding terug. This is the mail system at host send.one.com. #################################################################### # THIS IS A WARNING ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. # #################################################################### I'm sorry to have to inform you that your message has not yet been delivered to one or more recipients. It's attached below. <xxxxxx.xxxxxxxxxxx@skynet.be> delayed: host mx.glb.proximus.be (195.238.20.25) said: 421 #4.4.5 Too many connections from your host. In de Webmail van One.com kan ik geen delays in de verzending instellen, helaas, dus geen oplossing. Ik zit nog altijd blok met mijn probleem, net als IGVFER.
... Meer weergeven