41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Ik kijk tv via de TV app op 2 tablets. Sinds kort lukt TV kijken op een van die tablets niet meer. Ik krijg wel nog de programmagids of de lijst met opnames, maar na klikken op een zender of opname wordt die niet geopend. En verschijnt de boodschap ’je kan geen verbinding maken met de server. Kijk je internet verbinding na’.
Maar het probleem is dus niet de internetverbinding. TV kijken via Netflix en VRT max lukt wel e
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Telenet TV app
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Telenet TV app - Geen verbinding
Opgelost! Ga naar oplossing.
Toevallig je abo aangepast naar een andere formule
Op de foto zie ik wel een voetbal match is dat bezig is het
Is het enkel bij voetbal op play aanbod
Dat de zender van play niet gaan of is het op alle zenders
Anders de app er eens afgooien en terug opnieuw op zetten
Is op alle zenders en ook alle opnames.
App al eens opnieuw geinstalleerd maar helpt niet
Ik moet zeggen dat de laatste 2 weken de Telenet TV app bijzonder vervelend doet. Soms lukt het afspelen perfect maar na x aantal uur verkrijg ik plots een foutmelding. Ook geregeld de melding dat er het maximum aantal schermen bereikt is.
Kortom...ik denk dat je de problemen niet echt bij jouw moet gaan zoeken. Die Telenet TV app rommelt langs alle kanten en de betrouwbaarheid hiervan is ver zoek. Het blijft onduidelijk wat de problemen bij jouw specifiek veroorzaakt en dat zal bijzonder moeilijk zijn om te troubleshooten.
Wat bij mij soms helpt bij een foutmelding is de app geforceerd afsluiten en dan terug opstarten. Op een iPad kan je dit volgens deze procedure realiseren.
Melding doen aan telenet whatsapp
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
zet alle foto's er ook bij zo veel mogelijk info
Gebruik de play app tijdelijk die werkt perfect
App geforceerd afsluiten lost het niet op
Alle contact mogelijkheden voor technische vragen: Technische vraag
Heb je misschien een firewall op je tablet geïnstalleerd? Dit kan de streaming verstoren.
Daarnaast kan het zijn dat een ouderlijk toezicht-app, zoals Google Family Link, bepaalde applicaties of protocollen blokkeert. Controleer ook of de applicatie voldoende rechten heeft op je tablet.
Kun je op een andere manier verbinding maken met internet? Een optie is om je smartphone als hotspot in te stellen en daar verbinding mee te maken. Kijk dan of het probleem zich nog steeds voordoet.
bezoek eens in de browser , de website https://www.telenet.tv, met de tablet,
niet via de app dus. werkt het dan wel
Ik heb zopas de oorzaak gevonden. Ik zag toevallig een melding van McAfee dat VPN aanstond. Eens afgezet en verbinding met de server in telenet TV app onmiddellijk ok.