Beantwoorden
Roland03
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Eens aangemeld en een programma gekozen krijg ik de melding:  je kan door copyrightbeperkingen dit programma niet bekijken via telenet TV-app.

 

0 Likes
13 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

@Roland03 Enkele zenders en programma’s kunnen via de app en online niet bekeken worden, dit kan enkel via de digicorder thuis of tv box.

dot heeft met uitzendrechten te maken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roland03
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

hallo, het gaat hier over VTM, ..... en opgenomen programma's vanuit de digibox. Het heeft ALTIJD gewerkt vandaar dat ik het vreemd begint te vinden. Ik kan ook niemand bereiken ook. Wat een support zeg is me dit. Ik lees wel dat ze aan het vernieuwen zijn en dat er problemen kunnen zijn. Iets meer verduidelijken zou echt helpen. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5226
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Welke decoder heb je van Telenet? Een Digicorder, een Digibox (kan niet opnemen, dus dit kan het al niet zijn) of een TV-Box.

Als het een Digicorder is en de opname is ouder dan een bepaald aantal dagen, dan kan je die niet bekijken via telenet.tv (of de app).

0 Likes
Roland03
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Neem nu gewoon kijken naar het VTM nieuws lukt niet,

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1200
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Oei, dat is niet normaal. Hier werkt het in ieder geval.

Voor de zekerheid, je bent momenteel in België of de EU? Daarbuiten werkt het niet, dus dan moeten we niet verder zoeken.

Met welke toestellen probeer je te kijken? PC (welke browser & besturingssysteem), mobiel (model & besturingssysteem). Als het op al je toestellen is, dan vermoed ik eerder een technisch probleem langs Telenet hun kant dan bij jou; maar toch handige informatie om je te helpen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roland03
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Screenshot_20230419_202650.jpg

momenteel vanuit Spanje, zowel vanop een pc, Android of iPhone deze melding.

Maw: ik heb nu niks aan telenet en ik kan niemand bereiken. Ben ik dan de enige? 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Neen, je bent niet de enige.

Normaalgezien kan je in heel de Europese Unie kijken maar je Spaanse internetverbinding zal door Telenet niet als dusdanig herkend worden en dan krijg je geen toegang tot het tv-programma.

Telenet moet dit oplossen. Maar geen idee of ze daartoe bekwaam zijn.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

@Ex-Netweter kan jij nu geen enkel positief bericht plaatsen over telenet, elk bericht is een anti telenet bericht, in plaats van de persoon te helpen met tijdelijke opties, nee direct melden dat telenet onbekwaam is, is uw provider proximus dan zo bekwaam, waar heel veel problemen ook zijn met opnames dat verdwijnen, epg dat nooit klopt, opnames die niet lukken enz.

het begint echt tegen te steken uw anti telenet berichten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

@Roland03 er is een tijdelijke oplossing hiervoor, gebruik VPN en zet dit op belgie, dan kan je terug kijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Ik ben realistisch, het IP-adres van de topicstarter bij die Spaanse internetprovider zou in de GeoIP-database die Telenet gebruikt moeten toegevoegd worden met als locatie Spanje.

Ik weet niet of Telenet manueel een IP-adres kan deblokkeren in het Telenet TV-systeem.

De topicstarter kan wel checken via https://www.google.com/search?q=what+is+my+ip wat zijn IP-adres is en daarna nakijken onder welke locatie dit IP-adres bekend is bij de volgende database: https://www.maxmind.com/en/geoip2-precision-demo

Je kan ook steeds een wijziging van de locatie aanvragen via https://www.maxmind.com/en/geoip-data-correction-request

0 Likes
Roland03
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

begrijp ik jou antwoord goed? Is mijn locale internet provider hier de oorzaak van dan? Weet niet goed wat er moet veranderen daar het altijd heeft gewerkt.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1200
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

Je bent in het buitenland, Telenet kijkt na in welk land, en dat doen ze door je IP-adres op te zoeken in een database.

Een mogelijke oorzaak van het probleem kan zijn dat je IP-adres in die database aangeduid staat als buiten EU; en niet Spanje.

In dat geval kan je best contact opnemen met de klantendienst.

Een compleet andere oorzaak kan natuurlijk ook, maar gezien de reeds gegeven informatie is dit de meest plausibele piste.

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roland03
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet TV app zowel Mobiel als PC werkt niet

bedankt, dit was ook de reden. Ik heb mijn locale internetprovider aangesproken en heeft inderdaad iets moeten aanpassen. Al waren de IP's al heel lang gekend als Spaanse, Telenet beschouwde ze plots als buiten de EU.