Beantwoorden
FMO
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Caldav Sync Free Beta niet beschikbaar voor Android

In artikel "Hoe je Telenet Webmail agenda synchroniseren?" wordt verwezen naar de software "Caldav Sync Free Beta" op de Google Play store. 

Deze software is niet meer beschikbaar, enkel DAVdroid, maar die is betalend (4,99 EUR). Er is nog andere software, na proefperiode, betalend beschikbaar. 

Welke andere mogelijkheid is er gratis beschikbaar om de Telenet Webmail agenda te synchroniseren? 

Mocht de Caldav Sync Fee Beta toch nog beschikbaar zijn, dan graag de link naar deze software.

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5246
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Caldav Sync Free Beta niet beschikbaar voor Android

Een simpele zoekopdracht leidt naar minstens 2 sites waar je de APK kan downloaden. Ik heb geen idee of ze betrouwbaar zijn, dus is op eigen risico.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FMO
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Caldav Sync Free Beta niet beschikbaar voor Android

Bedankt voor je antwoord, het zou handig zijn mocht je de "simpele zoekopdracht" verduidelijken. Welke zoekopdracht op de google store moet ik ingeven? Of moet ik de zoekopdracht "googelen"?  Alvast bedankt. 

0 Likes
Patrick6611
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
Al 25 duimen! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Caldav Sync Free Beta niet beschikbaar voor Android

Gewoon even googelen via je browser en je ziet inderdaad APK versie. Maar zoals al hier aangegeven….is dit betrouwbaar?

Op de Google playstore kost de App CalDAV sync je een 2,55 euro, dus geen grote kost als je op veilig wil spelen.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5221
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Caldav Sync Free Beta niet beschikbaar voor Android

Als je in de webmail bent op pc en als je daar rechtsboven op het kleine driehoeje naast je inlognaam klikt, krijg je dit.

janne_man_0-1698219484423.png

De webmail van Telenet is dus Zimbra.

Als je dan op je android toestel in de Play Store eens zoekt naar Zimbra, vind je de e-mailapp van Zimbra gemaakt door Synaor. Vermits deze app de agenda ondersteunt veronderstel ik dat de synchronisatie daarmee zal lukken.

FMO
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Caldav Sync Free Beta niet beschikbaar voor Android

Ik ben intussen terug overgeschakeld naar een iPhone: geen bijkomende software vereist. Aan iedereen dit geantwoord heeft, BEDANKT!

0 Likes