Beantwoorden
Miranda2
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Submappen inbox niet weergegeven in apple mail app

Op webmail en in outlook op mijn iMac zie ik mooi de submappen in mijn inbox staan, maar als ik de mail app open op mijn iphone zijn deze submappen niet zichtbaar. 

Weet iemand raad?

@Suzy 

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Submappen inbox niet weergegeven in apple mail app

@Miranda2 

Deze submappen zouden ook op je Iphone zichtbaar moeten zijn aangezien ik ze ook zie staan.

Heb je wel op je Iphone je email account ingesteld als IMAP ? Als dat niet zo is dan zie je idd geen submappen.

Dit is geen fout door Telenet maar ergens door een instellingen op je toestel(len).

Hier is het trouwens niet nodig om @Suzy er in te taggen aangezien het een normale vraag is voor de Netweters.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Miranda2
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Submappen inbox niet weergegeven in apple mail app

Dag Patrick, dank je wel! Bij deze opgelost!

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Submappen inbox niet weergegeven in apple mail app

Hallo, @Miranda2 bedankt om dat te laten weten. Ik heb je antwoord dan ook aangeduid als de oplossing. Zo is het gemakkelijker voor iedereen om direct de oplossing te kunnen vinden, mochten andere dit ook nodig hebben. 😉 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes