41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Wij hebben sinds vandaag netflix aangeschaft maar als we op de digicorder op de thuisknop drukken en bij apps kijken staat hier geen netflix bij. We hebben een modem die compatibel is (CH7465LG) en we hebben al gerprobeerd de stekker van de digicorder uit te trekken en 10s te wachten.
Netflix is hier totaal onvindbaar
Probeer anders eerst eens zender(kanaal) 600.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-netflix-kijken-via-je-decoder/
Kijk eens bij kanaal 600 .
druk huisje afstandsbediening telenet
2 keer links klikken
dan staat het op apps
1 naar onder
staat boven tv shop
Ik krijg op kanaal 600 een scherm netflix te zien maar geen mogelijkheid om in te loggen.
Bij apps staat enkel tv-shop en iets met sporten.
Telenet bellen: 015/66.66.66.
Heeft je digicorder wel interactiviteit ? Je kan dat eens controleren door te zien of je verder dan twee dagen in de tv gids kan gaan. Eventueel eens je modem herstarten kan ook eens helpen.
Ja mijn digicorder heeft interactiviteit, ik kan meer dan 2 dagen vooruit kijken in de tv gids en kan in de tv-theek dingen bekijken.
welk type digicorder heb je want niet alle modellen ondersteunen dit !
met het type AD2200 lukt het wel
Met AD2100 lukt het niet ! Let op deze kan je niet gratis omruilen !
Dat klopt maar best zeker zijn !
Anders mag je mijn antwoord uiteraard negeren.
@cocamog schreef:Dat klopt maar best zeker zijn !
Anders mag je mijn antwoord uiteraard negeren.
Je hebt ergens wel een punt, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand zich vergist .... En als het inderdaad toch een AD2100 zou zijn kunnen we lang zoeken ....
Niet alleen het model van de Digicorder is belangrijk, ook het model van modem:
Staat er...CH6643E, CH7465LG, CH8568LG, CV8560E? Dan heb je al de juiste modem.
Heb je de juiste Digicorder maar niet de juiste modem, dan kan je de modem gratis omruilen.