39875
netweters
|
16874
gesprekken
|
18214
vragen
|
Hallo,
Ik heb wat een beslist een klassiek probleem is: de mobiele data limiet is bereikt.Ik meen me te herinneren dat je éénmaal per jaar of zo een extra volume kon vragen. Maar ik klik nu al een héle tijd rond in Mijn Telenet zonder wat te vinden. Weet er iemand of dat nog mogelijk is en waar je dat doet ?
THX !
Merkwaardig genoeg had ik limieten ingesteld, maar die lijken nu weg te zijn.
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Eenmalige verhoging limit Wigo mobiele data ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals @Master-Magic zegt dit is een oud abonnement en dat kan je niet meer wijzigen.
1ls je smartphone onder Android draait, dan kan je een herinnering instellen voor mobiele data, alsook een maximum grens. Misschien iets voor je volgende abonnement?
@JGO het hele wigo aanbod bestaat niet meer, wordt wel nog voorlopig voor oude klanten behouden met amper nog aanpassingen mogelijkheden op dat abbo, het zal op onvoorziene tijd ook stopgezet worden en overgezet naar One(up) of een ander abbo tegen die tijd.
Ik was me er niet van gewaar. Jammer dat dat ervoor zorgt dat je niet meer eenmalig iets kan bijvragen.
Anyway, bedankt voor de hulp !
Kijk eens rond of je iets vind dat nu meer bij je past als maar 1 gebeurt door de vakantie laat het maar zo
1 keer buiten de bundel is te weinig om te veranderen
Je kan de optie Surf 1GB aan 5 euro of de optie 4 GB aan 10 euro nemen. Tijdig opzeggen, want anders blijft het doorlopen. Deze optie is wel nummer gebonden.