Beantwoorden
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

BBC Entertainment en First terugkijk

Ben ik de enige?

Terugkijk TV is voor de nachtprogrammatie (+- 0u30 tot 6u00) van herhalingszenders BBC Entertainment en First al sinds midden januari niet meer mogelijk. En laat dat nu net het slot zijn waar wij meest naar terugkijken.

Ik heb de veel geziene maar niets ter zake doende antwoorden van de klantenservice gelezen:

- Herstart je modem eens.

- Reset je TV-box eens naar de fabrieksinstellingen.

- Het heeft te maken met uitzendrechten.

- Eerste uitzending van een programma in dat slot heeft geen terugkijk TV. Herhaling overdag wel.

- ...en jawel: Herhaling van een programma in dat slot heeft geen terugkijk TV. Eerste uitzending overdag wel.

Tot er iemand op 25 januari verder ging kijken en zag dat er wellicht een probleem is bij Telenet waardoor die nachtelijke uitzendingen niet voorzien zijn om te worden bewaard voor terugkijk.

Check zelf eens de programmagids.

4 maart: er is niets veranderd. Zucht.

 

34 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1619
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis!

BBC Entertainment en First terugkijk


@WG94  schreef:

Dus volgens jou liegt Telenet wanneer ze jou zeggen dat ze van BBC de toestemming moeten krijgen om programma’s beschikbaar te maken voor Terugkijk TV?


Telenet liegt niet, maar vertelt volgens mij de halve waarheid.

Telenet heeft een overeenkomst met BBC, en BBC past deze overeenkomst gewoon toe.

Dit is geen eenrichtingsverkeer hé.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

BBC Entertainment en First terugkijk

Net zoals Telenet een overeenkomst heeft met BBC,hebben de klanten een overeenkomst met Telenet. Als je niet krijgt wat je wenst kan je altijd proberen om te onderhandelen met Telenet. Je liegt niet, maar vertelt volgens mij de halve waarheid.

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

BBC Entertainment en First terugkijk

Wat we duidelijk zien is dat de aanbieder kiest het is niet zelfde als bij de concurrentie

Daar moet je als klant zelf de keuze maken iedereen doet zijn eigen zin

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1148
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

BBC Entertainment en First terugkijk


@luc55  schreef:

Wat we duidelijk zien is dat de aanbieder kiest het is niet zelfde als bij de concurrentie


Echt de laatste keer dat ik hierover reageer op jou. Ik snap echt niet dat je vast blijft houden aan die conclusie.

Verschillende mensen, waaronder Telenet medewerkers, vertellen je dat het de zender is die de dagelijkse keuze maakt (aangezien zij betalen aan de eigenaars van de programma’s). Dat de concurrent extra rechten gekregen heeft wil echt niet zeggen dat het Telenet is die de keuze maakt. Je laat het klinken alsof iemand bij Telenet elke dag zegt: “hehe domme klant deze programma’s mag je niet kijken, lekker pech”

Pure speculatie: Misschien betaalt Proximus inderdaad meer en krijgen ze daarom van BBC wel de toestemming voor de nacht; maar een distributieovereenkomst wordt niet van vandaag op morgen opnieuw overlegd.

En laat dat nu het hoofd probleem zijn met uw mening. Je doet alsof je mening waarheid is, terwijl veel mensen je gezegd hebben dat er fouten in je redenering zitten. Maar dan haal je een vergezocht of irrelevant argument erbij, om toch maar vast te kunnen blijven houden aan jouw waarheid.


@luc55  schreef:

Daar moet je als klant zelf de keuze maken iedereen doet zijn eigen zin


Dat zeg je wel erg vaak (je volste recht uiteraard)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

BBC Entertainment en First terugkijk

Prox betaalt voor 24 uur terug kijk tv en telenet betaalt voor 20 uur terug kijk tv per dag ongeacht wat ze uitzenden op dat vast tijd stip

daar zullen we het bij houden