Dag Patrick, We hebben alle vinkjes en instellingen vergeleken en nagekeken. We hebben ook niets gemerkt dat niet op dezelfde manier ingesteld stond. Ik ben al 3 maal naar een Telenet winkel geweest en die hebben ook alles nagekeken en niets gevonden. Ze hebben mijn toestel dan ook laten ophalen voor reparatie. Daar bleek dat er een subboard defect te zijn maar dat is vervangen. Het enige verschil is dat ik nu wel al op het netwerk van T-Mobile geraak en dat dit niet lukte voor de herstelling. Ze geven me ook de raad om te proberen met de 2G en 3G instelling omdat het 4G en 5G niet performant genoeg zijn. Dat heb ik nog niet getest. Dit is iet voor het volgende bezoek aan Nederland.😁 Misschien moet ik nog even wachten en leren leven met de manuele overschakeling. Dank je wel voor de tips. Ik ga het voorlopig hier bij houden en als er nieuws is hoor je het wel. mvg LeBo We gaan nog eens alle instellingen nakijken, je weet maar nooit. Mvg LeBoG
... Meer weergeven