Flappy
Professional Weetjesweter
Flappy
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-01-2018
14:17
|
Lid sinds: 21-06-2017
Datum laatste bezoek: 30-01-2018 14:17
Ranking
Professional Weetjesweter
06-11-2017
15:29
Dat heeft te maken met de login die je hiervoor gebruikt. Het kan zijn dat de login die je ingeeft in de app, toegekend is aan een account die wél een abonnement op Play Sports heeft.
... Meer weergeven
12-10-2017
11:20
Hey inevdb Je stuurt forward best even een mailtje als voorbeeld naar abuse@telenetgroup.be met de uitleg.
... Meer weergeven
12-10-2017
11:17
Hey MrTim Volgend artikel reeds geraadpleegd? https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/hoe-configureer-ik-mijn-nameserver-instellingen-dns-records/ Of eventueel bij Mijn Telenet > Internet > Website beheren ?
... Meer weergeven
05-10-2017
15:13
Probeer je Outlook eventueel eens opnieuw te configureren? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadres/
... Meer weergeven
05-10-2017
15:11
Kan goed zijn dat je decoder zijn beste tijd heeft gehad. Je geeft zelf ook aan dat deze al jaren oud is. Misschien kan je deze best eens binnenbrengen in een Telenet shop? Dit is volledig gratis 🙂
... Meer weergeven
05-10-2017
15:08
Hoi 2JGold Heb je onderstaand artikel op de klantenservice van Telenet al eens bekeken? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadres/ Als je hier Outlook 2016 selecteert en stap voor stap je mailalias configureert, zou dit moeten lukken!
... Meer weergeven
04-10-2017
17:24
Heb je al geprobeerd je cache en cookies te verwijderen?
... Meer weergeven
03-10-2017
09:45
Kan zijn dat je internet niet helemaal in orde is. Ben je met je privé netwerk verbonden of met een Telenet homespot of Telenet Wifree? Heb je dit probleem ook met andere streamingsdiensten? Zoals YouTube, Netflix, ... En eventueel ook eens via de site van yelo? (yelo.be) Indien ja op de laatste vraag, zou ik de internetverbinding toch eens laten nakijken door de helpdesk.
... Meer weergeven
03-10-2017
09:43
Dat is inderdaad vreemd. Zou een algemene storing kunnen zijn bij Telenet. Heb je dit ook voor wanneer je live kijkt via de browser? Of ondervind je dit enkel via de app? Indien enkel via de app, zou ik dit wel eens melden aan de helpdesk.
... Meer weergeven
03-10-2017
09:41
Kan aan meerdere zaken liggen. Het meest voorkomende is de coax-kabel die van je wandcontactdoos naar de digicorder loopt. Deze kabel (ook wel antennekabel genoemd) kan je eens proberen veranderen met een nieuwe. Als het probleem zich nog steeds zou voordoen, kan het zijn dat het aan de binnenhuisversterker ligt (het toestel dat signaal doorgeeft aan je modem en TV). Dan contacteer je best eens de technische helpdesk van Telenet. Het kan ook aan je digicorder zelf liggen, maar die kans lijkt me kleiner.
... Meer weergeven
28-09-2017
09:02
Kan zijn dat de nieuwe simkaart nog niet geactiveerd is. Heb je de helpdesk reeds gecontacteerd om dit te checken?
... Meer weergeven
25-09-2017
16:06
If you're having packet loss between two Telenet products and they are both in warranty, just ask for a technician. Just make sure you tested everything in between: cables, switches, routers, powerlines, ... or the intervention may not be without costs. Your modem is always in warranty by the way.
... Meer weergeven
25-09-2017
15:40
1
Het kan ook zijn dat het netwerk problemen geeft wanneer je nog een ouder type simkaart hebt. Van wanneer zou deze dateren, denk je? Je kan deze steeds gaan omruilen in één van de winkelpunten bij jou in de buurt: https://www2.telenet.be/nl/contact/service-centers-stripped/
... Meer weergeven
25-09-2017
15:39
Probeer de Airport eens in bridge mode te zetten? https://support.apple.com/nl-be/HT202056
... Meer weergeven
21-09-2017
17:55
1
Als je een BTW- of ondernemingsnummer hebt, heb je inderdaad toegang tot de Telenet Business WIGO bijvoorbeeld. Daar heb je voor €100 (EXCLUSIEF BTW)(=€121 INCLUSIEF BTW) 5GB mobiele data voor 2 gsm-nummers. Je hebt ook het Business voordeel in die zin dat je een technieker kan verwachten binnen de 24u bij een technisch probleem. Ook registratie tot de A-Desk is een mogelijkheid. Natuurlijk moet je uiteindelijk zelf afwegen of dit voor jou interessant is.
... Meer weergeven
Berichten die Flappy geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 25-09-2017 15:40 | |
1 | 21-09-2017 17:55 | |
2 | 07-09-2017 16:30 | |
1 | 25-07-2017 18:33 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
25431 | 21-09-2017 17:55 | |
21598 | 02-09-2017 11:28 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig