Beste, ik heb hier dezelfde problemen met gelijkaardige meldingen bij aanvragen nieuw paswoord en kan ook geen beelden meer bekijken van de live kanalen. Situatie is mss wel beetje anders. Ik heb donderdag mijn telenet producten opgezegd (via telenet business). Ik heb ook alle apparatuur binnen gebracht. Daarna heb ik 's avonds met hetzelfde emailadres een playsportsGo abo genomen, te betalen via Visa Dit ging vlot en ik kon direct kijken. Gisteren ging dit ook nog. Sinds vandaag lukt het niet meer. Niet op de app, niet via laptop.Ik heb reeds tal uur met de helpdesk gebeld en ben door vel verschilende personen geholpen, maar de meesten wisten niet wat PS Go inhield en konden dan ook niet veel doen. Ze wisten alvast ook niets van die overzet van vorige week blijkbaar en de problemen daarbij. Dus idd wel frustrerend om steeds mensen aan de lijn te krijgen waarna je weer minuten muziek krijgt. 🙂 Nu wordt er hier voorgesteld om de account met betalingsgegevens opnieuw aan te maken. Maar telkens als ik via https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-play-sports-go op bestel nu druk, dan kom ik op https://www.playsports.be/ott/onboarding/plans terecht, met als melding OH NEE! Oeps, er liep iets fout. Probeer later opnieuw. Daar ben ik natuurlijk niks mee als ik opnieuw wil aanmaken met zelfde betaalgegevens Want ik kan dit blijkbaar niet meer. Of moet ik die account op andere methode opnieuw aanmaken? Mvg Timo
... Meer weergeven