Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Geen toegang meer met Play Sports GO

Beste Netweters,

 

Sinds maandag kan niet meer op de vernieuwde website van play sports. Ik heb alleen een abo Play sports GO en sis eigenlijk nog geldig tot eind januari 2020. Maar het probleem is dat met mijn login van play sports GO, me niet meer kan inloggen. Ook kan ik GEEN nieuwe wachtwoord aanvragen. Ik krijg als antwoord dat er een technische probleem is.

 

Kort samengevat: Ik ben al vanaf maandag 13 januari 2020, in contact met de klantendienst (via 015/..) van Telenet en zij konden geen oplossing vinden (90 min.duurde het/5 personen gepasseerd) en ik krijg als antwoord dat ik geen klant ben van Telenet. Toch ben ik klant bij Telenet met m'n PLay Sports Go (30 euro verdient Telenet eraan) en dat vergeten ze wel.

 

Dan maar gericht tot facebook Telenet en ik heb m'n noodkreet uitgeroepen en vandaag bij de opzegdienst konden ze me ook niet helpen. Weet ge, dat is erg frustrerend zenne.

 

Terug naar de mensen van facebook Telenet en zij wachten op een antwoord. 

 

Ik wil hierbij zeggen; een pluim voor de mijnheer van de 0800... en aan de mensen van facebook Telenet, die te minste luisteren, geduldig zijn en die je ook begrijpen. Alles in totaal heb ik wat uren gespendeerd om een oplossing te zoeken voor een probleem die door Telenet is veroorzaakt. Ook gebeld met de gsm en 35 euro kwijt (dat is niet gelogen).

Ook ben ik doodop en gefrustreerd (zelfs wel heel boos), wacht ik nod even af wat het antwoord is van facebook Telenet. 

Er kan eens een foutje gebeuren, maar dan vind ik dat de klant NIET de dupe moet zijn, iets wat door Telenet is gebeurt.

 

Mijn vraag is: Zijn er nog mensen die problems hebben en wat kan Telenet mij als oplossing geven? Ik ben echt radeloos.

Oja, ik ben nieuw hier....

 

Sorry voor mijn lange post, maar het moest eruit... en bedankt voor jullie begrip! 

 

 

Tags (1)
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen toegang meer met Play Sports GO

@Ex-Netweter  kan mij voorstellen dat u gefrustreerd bent dat zou ik ook zijn en dat de post wat langer is geen probleem.

Nu heb ik niet echt problemen heb met Telenet heb zo eens een keer een probleem gehad met een bepaalde activering maar via het FB team was dat snel opgelost. Dat het wat langer kan duren voor een antwoord ja is normaal als het wat drukker is maar daar wordt je wel sneller geholpen , is mijn ervaring.Dus zodra u antwoord krijgt vraag wat ze voor u kunnen doen zodat de vervelende situatie snel verholpen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen toegang meer met Play Sports GO

@Ex-Netweter blijkbaar is dit een gekend probleem sinds de vernieuwing van de Play Sports website afgelopen maandag. Het is de bedoeling dat je als Play Sports GO klant je account opnieuw volledig aanmaakt en de betalingsgegevens terug invoert. Gebruik zeker hetzelfde e-mailadres! 

 

Inloggen of een wachtwoord reset met je vorige account, lukt inderdaad niet. 

 

Normaal wordt er hierover nog een communicatie gestuurd naar de huidige Play Sports GO klanten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen toegang meer met Play Sports GO

@patrick37 Afgelopen donderdag namiddag is het probleem opgelost. We kunnen hier Play sport kijken via de website, die verbonden is met de TV.

 

@Suzy Ik vind dat men een mailtje naar alle play sportfanaten eerder een mededeling had moeten verspreiden, dan hadden die problemen niet gehoeven.

 

Enkele tips: Play sports via de website is zeer goed te doen en het biedt een perfect beeld en geluid, op de pc en de aangesloten TV (HDMI kabel of 4K kabel, zoals hier).

Uit de test is gebleken dat het perfect streamt via Firefox e in Google chroome het beeld hapert. 

De kanalen van Play sport zijn beter dan die van ELeven, als je een match later wilt kijken of een fase wilt terug zien.

 

Voila, dat was en ook dank aan de klantendienst van Telenet.

 

 

TimoVhm1978
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Geen toegang meer met Play Sports GO

Beste,

 

ik heb hier dezelfde problemen met gelijkaardige meldingen bij aanvragen nieuw paswoord en kan ook geen beelden meer bekijken van de live kanalen.

 

Situatie is mss wel beetje anders. Ik heb donderdag mijn telenet producten opgezegd (via telenet business). Ik heb ook alle apparatuur binnen gebracht.

Daarna heb ik 's avonds met hetzelfde emailadres een playsportsGo abo genomen, te betalen via Visa Dit ging vlot en ik kon direct kijken. Gisteren ging dit ook nog.

Sinds vandaag lukt het niet meer. Niet op de app, niet via laptop.Ik heb reeds tal uur met de helpdesk gebeld en ben door vel verschilende personen geholpen, maar de meesten wisten niet wat PS Go inhield en konden dan ook niet veel doen. 

Ze wisten alvast ook niets van die overzet van vorige week blijkbaar en de problemen daarbij. Dus idd wel frustrerend om steeds mensen aan de lijn te krijgen waarna je weer  minuten muziek krijgt. 🙂


Nu wordt er hier voorgesteld om de account met betalingsgegevens opnieuw aan te maken. Maar telkens als ik via https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-play-sports-go op bestel nu druk, dan kom ik op https://www.playsports.be/ott/onboarding/plans terecht, met als melding 

OH NEE!

Oeps, er liep iets fout. Probeer later opnieuw.

Daar ben ik natuurlijk niks mee als ik opnieuw wil aanmaken met zelfde betaalgegevens Want ik kan dit blijkbaar niet meer.
Of moet ik die account op andere methode opnieuw aanmaken?

 

Mvg Timo

0 Likes
TimoVhm1978
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Geen toegang meer met Play Sports GO

Ook nog even melden dat ik ondertussen wel die pagina gevonden heb om opnieuw te bestellen, maar dat ik daar bij het opnieuw bestellen dan melding krijg dat het account al bestaat.

0 Likes

Geen toegang meer met Play Sports GO

Er zijn ook hier problems met de app; we kunnen ook niet meer inloggen. Na verwijdering, is de app nergens te bespeuren?

 

Strange things? Maar dat is toch op Netflix?

0 Likes

Geen toegang meer met Play Sports GO

Is het nu gelukt om iets van Play sport op hun website te zien?

 

@Suzy Is het misschien mogelijk dat je misschien kan doorgeven aan de mensen van Play sport, dat er op hun website:

- men nog altijd geen nieuw wachtwoord kan aanvragen

- men kan niet kan inloggen met het nieuwe aangemaakte login.

 

Alvast bedankt...

 

0 Likes
TimoVhm1978
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Geen toegang meer met Play Sports GO

Bij mij ook nog steeds hetzelfde probleem. 
Ik kan wel inloggen, maar kan niets zien van de live kanalen.

De beelden van samenvattingen lkt wel, dus een technisch probleem bij mij lijkt het niet. Lijkt alsof ze niet weten dat ik betaald heb

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen toegang meer met Play Sports GO

@Ex-Netweter heb je feedback doorgegeven richting de Play Sports collega's.

 

@TimoVhm1978 blijkbaar is er op dit moment een probleem met de Play Sports app en kunnen sommige klanten niet streamen. Indien opnieuw aanmelden geen oplossing brengt, gebruik je best de playsports.be. Dit is niet enkel een probleem voor Play Sports GO klanten trouwens, dit is ook een issue voor gewone Play Sports klanten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
TimoVhm1978
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Geen toegang meer met Play Sports GO

Beste,

 

van harte bedankt voor de info.

Via app lukt het idd niet, maar via playsports.be eveneens niet.

Ik kijk met plezier uit naar de oplossing. En dat het een gekend probleem betreft.

Geen toegang meer met Play Sports GO

@Suzy Ik heb het door gegeven.