mblockx
Experienced Weetjesweter
mblockx
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-10-2020
12:03
|
Lid sinds: 25-12-2017
Datum laatste bezoek: 27-10-2020 12:03
Ranking
Experienced Weetjesweter
27-10-2020
07:44
Bij 1 van de 3 vervangingen van de modem is dit inderdaad door een technieker gebeurt. Hij kon niets verkeerd vinden. Maar hij zag dat de dag voordien een nieuwe update geïnstalleerd was op de modem en dat het daarmee waarschijnlijk ging opgelost zijn. Niet dus. En bij de support gebruiken ze de vervanging inderdaad als gemaks oplossing. Als je dan zegt dat de modem al 3 keer vervangen is en dat dit waarschijnlijk niet gaat helpen, worden ze boos en zeggen doodleuk: ah, als je niet geholpen wilt worden door mij, dan kunnen we niets meer doen. En probleem escaleren naar volgend niveau lukt ook niet. Tja telenet support, en dit in een tijd dat er thuis gewerkt en gestudeerd moet worden op een stabiele internet connectie.
... Meer weergeven
26-10-2020
21:55
UTP kabel nog niet vervangen, maar kabel wel uitgemeten en werkt correct. Alles werkt normaal voor de rest. Digicorder en digibox is interactief. Kan 2 weken vooruit.
... Meer weergeven
26-10-2020
17:09
Sinds enige tijd heb ik iets raar voor. Als ik mijn opnames bekijk op een digibox, herstart mijn modem of valt de internet verbinding weg.
Heeft iemand dit ook al voor gehad. Telenet support heeft al 3 keer mijn modem vervangen zonder succes. Modem is een CV8560E die in bridge modus staat. Digibox en digicorder staan rechtstreeks op de modem aangesloten. Eigen netwerk zit achter Bridge modus.
... Meer weergeven
09-06-2020
11:03
Tot mijn grote spijt is dit probleem van herstarten modem (internet haperingen, geen telefoonlijn) nog steeds niet opgelost. Ondertussen heb ik al 4 CV8560E modems gehad en nog steeds hetzelfde probleem. Telkens als ik de helpdesk bel krijg ik als antwoord, ga uw modem maar omruilen. Maar dit is dus geen oplossing. Soms kan ik een week werken zonder problemen. Soms herstart de modem gans de dag om de 10 à 15 minuten. Om zot van te worden. @Suzy kan je dit eens escaleren a.u.b. of wat te doen. Thuiswerken en afstandsonderwijs is zo niet mogelijk.
... Meer weergeven
16-03-2020
12:02
1
Technieker is langs geweest. Deze vertelde dat het weg vallen van de vaste telefoonlijn een gekend problemen was met deze modems. Het zou opgelost zijn in de laatste firmware versie 35. Deze is gisteren automatisch op mijn modem geïnstalleerd geweest. Ook zouden op deze modem scripts draaien die elke ochtend om 05:00 uur de modem herstart. Technieker zag geen problemen met mijn internet. Ga nu afwachten dat het opgelost is.
... Meer weergeven
14-03-2020
09:45
Vandaag vaste telefoon terug uitgevallen. Ik ga de modem niet herstarten zodat de technieker die nu maandag langs komt, het probleem kan vaststellen.
... Meer weergeven
12-03-2020
08:44
Vandaag terug internet problemen. Klantendienst gebeld en ze zagen slechte signalen op mijn modem. Technieker gaat maandag langs komen om na te kijken. @Suzy Heeft u al achterliggend meer info kunnen opvragen i.v.m. deze problemen.
... Meer weergeven
11-03-2020
14:04
Heb je de bridge instellingen opnieuw moeten invoeren in "mijn telenet", of stonden deze nog ingevuld?
... Meer weergeven
10-03-2020
20:25
1
Neen geen switch tussen bridge en eigen router. Als ik nog eens problemen ondervindt ga ik direct klantendienst bellen of ze problemen zien op de modem. Goed idee.
... Meer weergeven
10-03-2020
18:16
Ik heb de eerste maand dat ik deze modem had ook de Giga Speedboost optie. (was een verplichting om deze modem te kunnen krijgen). Maar toen had ik ook al deze problemen. Moet toch iets mis zijn met deze modem als er nog klanten zijn met dezelfde problemen.
... Meer weergeven
10-03-2020
12:14
Ik heb sinds enige tijd een nieuwe modem CV8560E die in Bridge modus staat. Sinds de nieuwe modem heb ik dagelijks internet haperingen. Websites enige tijd niet bereikbaar. Netflix die stopt met afspelen en na enige tijd hervat met afspelen. Ook valt na enkele dagen mijn telefoonlijn uit. Als ik de modem herstart, komt de telefoonlijn terug op, maar valt na paar dagen weer weg. De internet haperingen met modem herstart worden niet opgelost. Ik heb een Wigo All-Internet 300 abonnement. Heb met Telenet helpdesk contact opgenomen en zij zien geen problemen op mijn modem. Ik heb de modem wel mogen gaan ruilen voor een nieuw exemplaar, maar dit helpt niet. Problemen blijven. Heeft iemand ook dit probleem of weet iemand wat te doen? Wat ik wel raar vond als ik de nieuwe modem installeerde, is dat al de Bridging settings (bridging aangevinkt en mac adres van mijn eigen router nog ingevuld) nog aanwezig waren in “mijn telenet” en de “nieuwe” modem direct in bridging modus werkte.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
modem (HGW)
-
modem-only (EMTA)
05-02-2020
13:30
2
Als ik Suzy goed begrijp en ik zet op elk adres 1 TV Box, dan kan ik de opnames van TV Box op adres A casten naar mijn tv op adres B en de opnames van TV Box op adres B casten naar mijn tv op adres A. Zo heb ik ook gecombineerd ineens 400 uur aan opnames.
... Meer weergeven
04-02-2020
12:12
Ik heb een Telenet aansluiting op 2 adressen.
Op beide adressen staat een digicorder.
Is er een mogelijkheid om de opnames van adres A te bekijken op adres B en viceversa?
Of moet ik dan eerst overschakelen op de nieuwe TV Boxen waar de opnames in de cloud bewaard worden.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digicorder
-
opnames
30-01-2020
12:46
1
Dus als ik uw uitleg goed begrijp, is mijn vraag perfect mogelijk. Toestel hangt vast aan adres. Bedankt voor het snelle antwoord. Ik heb op mijn 1ste adres een Modem Only, (die geen TV-Box ondersteunt) en zou deze als voorbereiding op de TV-Box willen omruilen voor de CV8560E modem waar bridging op mogelijk is. Kan ik de nieuwe modem ophalen in een telenet center en pas als de vervanging goed werkend is, de oude modem dan pas inleveren. Of moet ik reeds de oude modem meenemen voor omruiling.
... Meer weergeven
30-01-2020
12:06
Ik heb 2 adressen aangesloten bij telenet. Op beide adressen staan nu digicorders. Nu is mijn vraag, kan ik op mijn domicilie adres mijn digicorder vervangen door een TV-Box en op mijn 2de adres mijn digicorder behouden?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
installatie
-
TV-box
Berichten die mblockx geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 16-03-2020 12:02 | |
1 | 10-03-2020 20:25 | |
1 | 30-01-2020 12:46 | |
2 | 05-02-2020 13:30 |