Beantwoorden
mblockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

digicorder op domicilie adres, tv-box op 2de adres

Ik heb 2 adressen aangesloten bij telenet. Op beide adressen staan nu digicorders.

Nu is mijn vraag, kan ik op mijn domicilie adres mijn digicorder vervangen door een TV-Box en op mijn 2de adres mijn digicorder behouden?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

digicorder op domicilie adres, tv-box op 2de adres

@mblockx  elke decoder en elke tv box is te vervangen op je adres(sen) . Maar bij aanschaf dient men het juiste adres door te geven waar je deze gaat gebruiken. Je moet er ook een signaal door krijgen dus dat wordt op je adres geactiveerd. Wil je dus een twee decoder of tv box dien je deze te laten registreren op het aansluit adres. Moest het op je hoofd adres blijven geregistreerd en je neemt deze mee naar je tweede adres zal deze niet werken omdat er geen signaal aanwezig is zogezegd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mblockx
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

digicorder op domicilie adres, tv-box op 2de adres

Dus als ik uw uitleg goed begrijp, is mijn vraag perfect mogelijk. Toestel hangt vast aan adres.

Bedankt voor het snelle antwoord.

 

Ik heb op mijn 1ste adres een Modem Only, (die geen TV-Box ondersteunt) en zou deze als voorbereiding op de TV-Box willen omruilen voor de CV8560E modem waar bridging op mogelijk is. Kan ik de nieuwe modem ophalen in een telenet center en pas als de vervanging goed werkend is, de oude modem dan pas inleveren. Of moet ik reeds de oude modem meenemen voor omruiling.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

digicorder op domicilie adres, tv-box op 2de adres

@mblockx  moest je de modem gaan inruilen voor een andere zou ik eerst de telenet winkel bellen voor je er heen gaat. Als die niet voorradig zijn sta je daar en ben je voor niks opgegaan. En ja je moet de oude modem ook direct meenemen want die wordt direct van je adres afgehaald zodat je de nieuwe modem kan gebruiken.

En ja je hebt mij goed begrepen elke decoder of tv box wordt geregistreerd op en per adres. Dus op adres 2 wordt je tv box geregistreerd en je decoder op adres 1 zo kan je dan van de twee gebruik maken. Neem er nog internet bij en je hebt ook eventueel play of play more op je tweede adres of play sport. 🙂


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes