Stevenet
Freshman Weetjesweter
Stevenet
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-04-2024
22:18
|
Lid sinds: 13-01-2018
Datum laatste bezoek: 24-04-2024 22:18
Ranking
Freshman Weetjesweter
29-05-2018
18:02
Als je bij de mobiele netwerkinstellingen je data op 3g zet ipv 4g, werkt het dan beter?
... Meer weergeven
12-02-2018
18:27
Dit is geen technisch probleem hoor Stefaan. OT: Via volgende link kan je alles terugvinden over wanneer je het toestel meermaals opnieuw moet registreren: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hulp-bij-geregistreerde-toestellen-yelo-app-yelotvbe/ Dit onder ' Ik heb deze computer al geregistreerd. Waarom opnieuw? '
... Meer weergeven
12-02-2018
16:53
Yelo gaat inderdaad een sleutel maken op je computer wanneer je registreert. Wanneer je de laptop 'cleaned' aka 'opkuist' gaat deze sleutel ook verloren en zal je opnieuw een registratie moeten doen. Het is onnodig dat je de laptop elke week opkuist met een 'schoonmaak'programma. vb. CCCleaner,... Ik raad aan om de instellingen van je 'schoonmaak'programma' te herbekijken en in te stellen dat deze maar 1x per maand of (liefst) 2 maandelijks loopt. De toestellen die een registratie hebben staan kan je na 3 maanden verwijderen via MijnTelenet, zo heb je altijd ruimte om een registratie uit te voeren nadat je laptop opgekuist is. Moest het zo zijn dat je het maximum aantal toestellen hebt bereikt, kan je een uitzondering aanvragen via de klantendienst dat zij dit éénmalig voor u proper maken (de toestellen die dubbel staan). Zo kan je opnieuw registreren en weet je ineens waar het aan lag om dit in de toekomst te vermijden. Om je een idee te geven hoe vaak ik mijn PC opkuis (dagelijks gebruik van ettelijke uren): 1x per 8 maanden. Succes!
... Meer weergeven
09-02-2018
21:27
Hey brysby, Kan je eens gaan kijken op de volgende link? Dit kan gelinkt zijn met een gekend probleem. https://www.netweters.be/t5/E-mail/Kan-geen-e-mail-verzenden-met-Telenet-account/m-p/37116#M1991 Ik quoteer even @BertXL: De laatste tijd zijn hier regelmatig mensen die klagen dat hun email adres blacklisted is en dat ze geen emails meer kunnen versturen (bvb https://www.netweters.be/t5/E-mail/Waarom-is-mijn-e-mail-blacklisted/m-p/31561). Je dient dan contact op te nemen met de Telenet helpdesk 015 66 66 66 en je eigen email terug van de zwarte lijst te laten verwijderen. Best wel eerst even controleren of het geen andere oorzaak heeft natuurlijk (settings correct, paswoord niet vervallen of fout ingegeven, enz.). Dus best eerst ook even aanloggen op Telenet Webmail en settings controleren op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/
... Meer weergeven
09-02-2018
18:24
Ikzelf heb soortgelijk ook al eens problemen gehad. Bij mij lag het eraan dat er storing was op de frequentie waarop het draadloze signaal zat. Dit in combinatie met de ontvanger. Heb je het probleem alsook als je wired de muis gebruikt? Heb je hetzelfde voor als je eens wat verder van de PC gaat zitten? (meter of 3-4) Als de problemen blijven bestaan zou ik 'm eens aansluiten op een laptop of andere PC en daar testen. Als het probleem blijft gaat het aan de muis/software liggen. Indien het probleem verholpen is dan weet je dat het bij je PC ergens gaat liggen en raad ik aan om eens een registry clean uit te voeren en de muis volledig te deïnstalleren en herinstalleren. Succes althans!
... Meer weergeven
09-02-2018
16:41
2
Je moet inderdaad een kabel voorzien van Telenet. In de volgende link kan je alles te weten komen hoe het allemaal in elkaar zit bij een Telenetaansluiting en wat je als klant zelf moet voorzien: https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/Kabelbrochure.pdf Proximus gebruikt een andere kabel tegenover Telenet. Je zal dus sowieso een dropkabel moeten voorzien.
... Meer weergeven
09-02-2018
11:21
Hey Kristina, Kan je even nagaan of de digicorder(s) interactief staan? Dit kan je zelf testen door bijvoorbeeld in de TV-Gids een week vooruit te gaan in de tijd. Indien je dit niet lukt, moet je even de bekabeling nakijken. (internetkabel van digicorder naar modem of access point) Als je digicorder wel interactief staat raad ik je aan om even contact op te zoeken met de technische dienst bij Telenet, dan gaat er misschien achterliggend iets zijn misgelopen na de verhuis.
... Meer weergeven
08-02-2018
22:48
2
De meeste APs hebben uitsparingen in de rug waarbij er geen beugel nodig is en je deze gewoon met muurvijzen kan vastzetten. Wel rekening houden dat de AP die je koopt dit ook heeft. Anders zal het een extra aflevering kijken worden van DobbitTV :).
... Meer weergeven
08-02-2018
22:44
Dag Johan, Suzy heeft inderdaad alreeds de correcte methode aangegeven wat er moet gebeuren. Verder op je laatste vraag: Apple houdt inderdaad rekening met je kredietkaart (land van herkomst) om zo de store aan te duiden voor het specifieke land. Dit wil zeggen dus dat je je Nederlandse kredietkaart niet mag koppelen moest je een nieuw gratis account aanmaken om toch in de Belgische Applestore binnen te geraken.
... Meer weergeven
08-02-2018
22:28
Hey Tom, Eenderzijds moet je even nagaan of je in de beide instellingen je data hebt aanstaan. Dit in de Yelo app zelf en alsook in de instellingen van je toestel. Als je dit hebt nagekeken, ben je ook duidelijk verbonden met een WiFi-netwerk met een degelijke internetverbinding? Kan je bijvoorbeeld wel Youtube afspelen of andere streamingapps gebruiken? Mij lijkt het, als ik de uitleg lees, dat de Yelo app geen WiFi opmerkt.
... Meer weergeven
Berichten die Stevenet geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 09-02-2018 16:41 | |
2 | 08-02-2018 22:48 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig