ReiMon
Experienced Beetjesweter
ReiMon
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-08-2019
17:06
|
Lid sinds: 06-03-2018
Datum laatste bezoek: 06-08-2019 17:06
Ranking
Experienced Beetjesweter
05-08-2019
15:55
Hehe..... eindelijkkkkk!!!!
Na ruim 2 weken doet onze tv-box (voorlopig) wat ie moet doen
Maar het zou telenet niet zijn als er dan toch weer wat anders mis gaat.
Sinds de aansluiting van de tv-box (is het puur toeval of niet?????) hebben we op 1 van onze 2 sim-kaarten geen internet bereik meer en kunnen we niet meer bellen (gebeld worden kan wel). De SIM-kaart uiteraard getest in een ander toestel maar het probleem bleef.
Gisterenavond natuurlijk eerst een kwartier zitten wachten aan de telefoon om iemand te spreken van de klantendienst of technische dienst. Ze heeft wat instellingen veranderd en dan zou alles weer moeten werken en anders morgen (vandaag dus) maar even om een nieuwe sim-kaart in de winkel.
Dus uiteraard vandaag naar het telenet servicepunt en ook daar ruim 1 uur gezeten..... ook daar konden ze zo direct niet bij onze gegevens om een nieuwe sim-kaart aan te maken. Ook hier heeft de winkelbediende zo´n half uur op de technische dienst aan de telefoon zitten wachten en het probleem was nog niet opgelost. Weer hebben ze bij de technische dienst wat instellingen aangepast en een uur later zou ik telefoon weer eens uit en aan moeten schakelen.
Dus dat heb ik zojuist maar eens gedaan........ en................
Juist hij doet het nog steeds niet........
😫😠😡
... Meer weergeven
24-07-2019
11:04
1
@louishufk
Hoop dat dit ook enige zoden aan de dijk zet zodat Telenet tot actie overgaat
... Meer weergeven
24-07-2019
10:02
Beste louishufk
Uiteraard staat ie nog niet in mijn Telenet want hij is nog niet geactiveerd.
En ja.... we bellen al bekant 2x per dag vanaf 16 juli naar Telenet maar niemand heeft de oplossing om onze tv-box te activeren....... óf ze doen er gewoon de moeite niet voor ondanks dat ze er een al en spoedgevalletje van gemaakt hebben afgelopen vrijdag......
... Meer weergeven
24-07-2019
08:47
Op 16 juli hebben wij onze oude digicorder omgeruild voor een nieiwe tv-box.
Spijt als haren op ons hoofd.....
De jongen in de winkel wist ons te vertellen dat de tv-box na een paar uurtjes geactiveerd zou zijn. Helaas weten ze bij Telenet niet wat een paar uurtjes zijn. Het is nu 24 juli en de tv box werkt nog steeds niet. Iedere dag contact opgenomen met de technische dienst maar nog steeds foutcode CS1010 wat wil zeggen de onze gegevens niet opgehaald kunnen worden. Lees op netweters dat er meer problemen waren met activaties maar deze waren binnen paar dagen opgelost. Helaas bij ons niet 😡
Bedankt Telenet!
... Meer weergeven
- Tags:
- CS1010
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
installatie
-
TV-box
Berichten die ReiMon geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 24-07-2019 11:04 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig