Hehe..... eindelijkkkkk!!!!
Na ruim 2 weken doet onze tv-box (voorlopig) wat ie moet doen
Maar het zou telenet niet zijn als er dan toch weer wat anders mis gaat.
Sinds de aansluiting van de tv-box (is het puur toeval of niet?????) hebben we op 1 van onze 2 sim-kaarten geen internet bereik meer en kunnen we niet meer bellen (gebeld worden kan wel). De SIM-kaart uiteraard getest in een ander toestel maar het probleem bleef.
Gisterenavond natuurlijk eerst een kwartier zitten wachten aan de telefoon om iemand te spreken van de klantendienst of technische dienst. Ze heeft wat instellingen veranderd en dan zou alles weer moeten werken en anders morgen (vandaag dus) maar even om een nieuwe sim-kaart in de winkel.
Dus uiteraard vandaag naar het telenet servicepunt en ook daar ruim 1 uur gezeten..... ook daar konden ze zo direct niet bij onze gegevens om een nieuwe sim-kaart aan te maken. Ook hier heeft de winkelbediende zo´n half uur op de technische dienst aan de telefoon zitten wachten en het probleem was nog niet opgelost. Weer hebben ze bij de technische dienst wat instellingen aangepast en een uur later zou ik telefoon weer eens uit en aan moeten schakelen.
Dus dat heb ik zojuist maar eens gedaan........ en................
Juist hij doet het nog steeds niet........
😫😠😡
... Meer weergeven