amai
Freshman Weetjesweter
amai
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
09-05-2018
09:15
|
Lid sinds: 04-05-2018
Datum laatste bezoek: 09-05-2018 09:15
Ranking
Freshman Weetjesweter
08-05-2018
08:42
2
alles opgelost na zoveelste contact met klantendienst, fout lag dus wel degelijk bij TN.
... Meer weergeven
07-05-2018
22:47
bovendien zijn de instellingen zoals telenet ze zelf voorschrijft, geen POP maar IMAP
... Meer weergeven
07-05-2018
22:45
@sb@ schreef: @amai@ schreef: zoals ik verwacht had, Thunderbird werkt ook niet Toch bedankt om het even te proberen! Dan blijft er wat mij betreft enkel Windows 10 over als oorzaak. Immers, ik gebruik al jaren probleemloos TB om Telenet (4 accounts), Yahoo (2 accounts) en mijn eigen domein mail (SSL) binnen te halen. Kijk je toch nog even de instellingen met me na? POP SMTP Het komt soms voor dat TB een andere foutmelding geeft dan een andere mailclient. Welke foutmelding krijg je exact te zien? Als je instellingen correct zijn en de foutmelding helpt ons niet vooruit, dan denk ik dat het te wijten is aan (iets in) W10. Welke firewall gebruik je? Kan je die eens even uitschakelen? Idem wat antivirus betreft: schakel die eens even uit en test opnieuw. voor de wijziging van het wachtwoord van mijn webmail (verplichting van telenet omdat ze mijn uitgaande mail hadden geblokkeerd zogezegd om te vermijden dat mijn emailadres zou gebruikt worden om spam te versturen) werkte alles als een fluitje van een cent, ik heb alleen het wachtwoord veranderd op mijn webmail en hetzelfde wachtwoord gebruikt voor mail van windows 10, ik heb geen instellingen veranderd, dus ik zie niet in dat de fout bij de instellingen zou liggen, bovendien zijn die instellingen niet zo gedetailleerd zoals jij ze laat zien.
... Meer weergeven
07-05-2018
19:13
@sb@ schreef: @amai@ schreef: en als telenet geen oplossing biedt dan verander ik nog liever van provider dan van mailprogramma Dat klinkt nogal drastisch. Maar ik ben benieuwd of andere providers wél ondersteuning zullen bieden voor jouw (software) probleem. Laat je het ons weten? Tnx! sorry, maar dit is niet MIJN software probleem, internetfora, ook op netweters, staat vol met mensen die het zelfde probleem hebben of gehad hebben, één gemeenschappelijke factor: TELENET
... Meer weergeven
07-05-2018
08:35
en als telenet geen oplossing biedt dan verander ik nog liever van provider dan van mailprogramma
... Meer weergeven
07-05-2018
08:16
ik heb geen zin om 25 verschillende mailprogrammas te installeren om te kijken welke werkt, volgens mij ligt de fout bij telenet, want heeft altijd gewerkt tot ik mijn wachtwoord moest veranderen.
... Meer weergeven
05-05-2018
20:04
zoals hiervoor al gezegd, heb ik zeker al 20x gedaan zonder resultaat
... Meer weergeven
04-05-2018
20:51
een tijdje terug kreeg ik een e-mail van telenet dat ze mijn uitgaande mail hadden geblokkeerd en dat ik mijn wachtwoord van mijn webmail moest veranderen om te vermijden dat teveel spam zou verzonden worden via mijn emailadres. Ik heb dat dus inderdaad veranderd, maar natuurlijk moest ik mijn paswoord ook wijzigen in mijn mailprogramma. Ik kan vanaf dan ook geen mail meer ontvangen of verzenden en ik krijg de melding:"dit account kan niet worden geopend mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren met dit apparaat." en ook nog de melding "mogelijk zijn uw gegevens verouderd". Ik heb naar telenet gebeld en kreeg als antwoord: ha uw webmail werkt, ja dan is dat niet ons probleem, wij kunnen u niet helpen.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
e-mail instellingen
Berichten die amai geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 08-05-2018 08:42 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
11750 | 08-05-2018 08:42 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig