24750
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
een tijdje terug kreeg ik een e-mail van telenet dat ze mijn uitgaande mail hadden geblokkeerd en dat ik mijn wachtwoord van mijn webmail moest veranderen om te vermijden dat teveel spam zou verzonden worden via mijn emailadres. Ik heb dat dus inderdaad veranderd, maar natuurlijk moest ik mijn paswoord ook wijzigen in mijn mailprogramma. Ik kan vanaf dan ook geen mail meer ontvangen of verzenden en ik krijg de melding:"dit account kan niet worden geopend mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren met dit apparaat." en ook nog de melding "mogelijk zijn uw gegevens verouderd". Ik heb naar telenet gebeld en kreeg als antwoord: ha uw webmail werkt, ja dan is dat niet ons probleem, wij kunnen u niet helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
bovendien zijn de instellingen zoals telenet ze zelf voorschrijft, geen POP maar IMAP
alles opgelost na zoveelste contact met klantendienst, fout lag dus wel degelijk bij TN.
@amai@ schreef:alles opgelost na zoveelste contact met klantendienst, fout lag dus wel degelijk bij TN.
En kan je ons ook vertellen wat het probleem was? (als ze het hebben medegedeeld )
Als we nog eens een dergelijk probleem op het forum krijgen kunnen we dan gerichter antwoorden.
@Puch schreef:
@amai@ schreef:alles opgelost na zoveelste contact met klantendienst, fout lag dus wel degelijk bij TN.
En kan je ons ook vertellen wat het probleem was? (als ze het hebben medegedeeld )
Als we nog eens een dergelijk probleem op het forum krijgen kunnen we dan gerichter antwoorden.
Ja.... ik zou het ook graag weten want heb ondertussen ook al 10-tal nieuw account aangemaakt, maar steeds dezelfde fout