Beantwoorden
jvl
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

mails onzichtbaar in inbox

hallo,

 

sinds een tijdje geleden zijn al mijn emails verdwenen uit mijn inbox, zowel outlook als telenet webmail. ze staan niet min mijn inbox, maar als ik ze zoek vindt hij ze wel. ik heb geen weergave filters aanstaan of iets vergelijkbaars.

 

wat doe ik fout

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

mails onzichtbaar in inbox

Kun je zeggen waar hij ze dan wel vindt?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

mails onzichtbaar in inbox

@jvl Kan je iets explicieter zijn. Bedoel je de webmail van Telenet? Indien ja, is dat op pc, op tablet, op smartphone? Is je outlook mail gekoppeld aan je Telenetmail? Hoe gebruik je outlook?  Op wat soort toestel? via een app of met een webpagina (https://outlook.live.com)?
_____________________________________
In het land der blinden is eenoog koning.

0 Likes
jvl
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

mails onzichtbaar in inbox

ik gebruik zowel de telenet webmail als de outlook applicatie van office. in zowel de webmail als de outlook app: als ik mijn inbox open staan er een stuk of 10 emails van de afgelopen week. ik heb geen filters aanstaan, mijn emails worden niet authomatisch verwijdert. als ik de zoekfunctie gebruik van zowel de webmail als de outlook applicatie (je weet wel de search bar boven je inbox) en ik zoek bijvoorbeeld 'telenet' dan verschijnen wel alle emails van telenet. en zo kan ik alle oude emails terugvinden, met de zoekfunctie. maar in mijn inbox staan ze niet meer van  nieuw naar oud. ik kan niet meer terugscrollen naar oudere emails. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

mails onzichtbaar in inbox

Sorry als je van oordeel bent dat ik terug dezelfde vraag stel, maar het is om duidelijk te zijn over de probleemsituatie.

Al je mails (ontbrekende en aanwezige) hebben betrekking op één enkel e-mailadres, namelijk een @telenet.be  adres of ze hebben betrekking op twee e-mailadressen, een telenet en een outlook- of hotmailadres, of nog een andere situatie?

 

Met de webmail van Telenet, bedoel je dan dat je met je browser naar webmail.telenet.be gaat en zo je telenetmail bekijkt of bedoel je wat anders. Als je wat anders bedoelt, wil je dan toch eens kijken met webmail.telenet.be en vertellen wat daar de situatie is.

 

Met de outlook van office bedoel je de 365 versie of deze die bij de office pro hoort?

 

Uit je antwoord meen ik te begrijpen dat je in uw outlook versie minstens twee verschillende e-mailadressen beheert. De zichtbare mails zijn dit mails die nog niet gelezen zijn? Zijn dit mails van één enkel mailadres?

 

Als je nog aan iets anders denkt, vermeld het gerust.

0 Likes
jvl
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

mails onzichtbaar in inbox

okee dus,

 

ik gebruik 1 email adress:    "...@telenet.be".  normaal gebruik ik dit email adress in office 365 outlook 2016. maar. op een bepaald moment, zoals beschreven, verdwenen al mijn emails uit mijn inbox. dus, heb ik mij ingelogd op de web mail van telenet zelf, via chrome. om te kijken of het een outlook probleem was. nee, dat was het niet, daar staan ook geen emails meer in de inbox. maar zoals gezegd. als ik op beide platforms zoek naar welk dan ook eerder ontvangen email adress, dan verschijnen ze wel, als ik de naam van een eerder ontvangen email zoek, krijg ik wel die email. maar, ze staan niet meer in de inbox, op beide platformen. de emails zijn duidelijk niet verwijderd, ze staan alleen niet meer in de inbox

   

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

mails onzichtbaar in inbox

Zou het kunnen dat de 'verdwenen' mails in een submap staan?

Dat kan je controleren op twee manieren.

 

1. Links heb je de mappen, als er vóór de mapnaam een driehoekje staat met de punt naar de naam, dan moet je daarop klikken en zie je de submappen. 

 

2. Als je zoekt via de bovenste balk krijg je je mails te zien.  In deze lijst staat ook in welke map ze staan . Als daar effectief Inbox staat zijn we uiteraard nog geen stap verder. 

0 Likes