Heb je een Samsung Galaxy S10 of Samsung Galaxy S10+ via pre-order (t.e.m. 07/03) besteld? Dan ontvang je Galaxy Buds van Samsung. Denk eraan, je moet ze wel zelf nog aanvragen!
Hoe je dat kan doen, lees je hier op de Samsung website. Je vindt er alle stappen terug alsook de gegevens die Samsung nodig heeft.
We merken wel (door verschillende meldingen van Telenet klanten) dat het proces om de Galaxy Buds te claimen niet heel vlot verloopt. Problemen die reeds aan ons werden gemeld:
Foutmeldingen in het claim-proces
Claim-proces doorlopen duurt redelijk lang
Bevestigingsmail na het doorlopen van het claim-proces komt niet onmiddellijk binnen
EAN-nummer wordt niet aanvaard (= uniek per type toestel bv. Samsung Galaxy S10 64GB zwart)
Op de Samsung community zie ik hier meerdere onderwerpen over. Maar het lijkt wel dat Samsung op de hoogte is en er alles aan doet om het op te lossen.
Indien je als Telenet klant merkt dat jouw EAN-nummer niet aanvaard wordt in het proces om de Galaxy Buds te claimen, dan mag je dit altijd melden via Facebook of Twitter aan Telenet. Zij zorgen er dan voor dat deze EAN-nummer doorgegeven wordt aan Samsung, zodat zij het nummer kunnen toevoegen aan de lijst.
Voor al je andere vragen richt je je beter tot Samsung zelf.
... Meer weergeven