Na enkele weken gebruiken van de Smartwatch heb ik volgende bevindingen te melden.
1) Koppelen van de esim met Telenet:
Bij het koppelen van mijn OnePlus 10pro toestel met de smartwatch kan je je mobiel abonnement (up/one-up) koppelen. Dit ging echter niet. (fout -1 Telenet bied geen mobiel abonnement aan...)
Telenet kon mij niet helpen. Bij hun stond alles goed. Bij Samsung konden ze mij ook niet helpen. Hun incompetente antwoord was: "veranderd van provider".
Ik had alles geprobeerd met nog 1 laatste strohalm: een Samsung (s23 in dit geval) Gebruiken van iemand anders.
Dus horloge resetten, koppelen met het Samsung toestel en mijn simkaart in het Samsung toestel steken.
Dan via de Galaxy Wearable app mobiel abonnement toevoegen volgens de werkwijze van Telenet. Dit ging zonder fout en van de eerste keer!
Daarna toestel terug resetten, en koppelen aan mijn OnePlus toestel. Toestel terug instellen en mobiel abonnement toevoegen. Nu ging dit direct! Ook werd op mijn OnePlus VoLTE automatisch geactiveerd!
Alles werkte direct.
2) Google assistent kan niet ingesteld worden in het Nederlands:
Oplossingen: de taal van de assistent (dus niet van de telefoon) verzetten naar Engels. Daarna instel procedure via de horloge starten. Als de procedure gelukt is kan je de taal van de assistent terug naar Nederlands zetten en blijft alles werken
3) Wordt vervolgt...
... Meer weergeven