Beantwoorden
Sieth
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy Watch 5 Pro LTE (Problemen, ervaring, oplossing)

Na enkele weken gebruiken van de Smartwatch heb ik volgende bevindingen te melden.

1) Koppelen van de esim met Telenet:

Bij het koppelen van mijn OnePlus 10pro toestel met de smartwatch kan je je mobiel abonnement (up/one-up) koppelen. Dit ging echter niet. (fout -1 Telenet bied geen mobiel abonnement aan...)

Telenet kon mij niet helpen. Bij hun stond alles goed. Bij Samsung konden ze mij ook niet helpen. Hun incompetente antwoord was: "veranderd van provider". 

Ik had alles geprobeerd met nog 1 laatste strohalm: een Samsung (s23 in dit geval) Gebruiken van iemand anders.

Dus horloge resetten, koppelen met het Samsung toestel en mijn simkaart in het Samsung toestel steken.

Dan via de Galaxy Wearable app mobiel abonnement toevoegen volgens de werkwijze van Telenet. Dit ging zonder fout en van de eerste keer!

Daarna toestel terug resetten, en koppelen aan mijn OnePlus toestel. Toestel terug instellen en mobiel abonnement toevoegen. Nu ging dit direct! Ook werd op mijn OnePlus VoLTE automatisch geactiveerd!

Alles werkte direct.

 

2) Google assistent kan niet ingesteld worden in het Nederlands:

Oplossingen: de taal van de assistent (dus niet van de telefoon) verzetten naar Engels. Daarna instel procedure via de horloge starten. Als de procedure gelukt is kan je de taal van de assistent terug naar Nederlands zetten en blijft alles werken 

3) Wordt vervolgt...

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Galaxy Watch 5 Pro LTE (Problemen, ervaring, oplossing)

@Sieth 

Fijn dat je deze informatie met ons wil delen zodat andere ook een beetje een idee hebben wat te doen. 

Echter ben ik wel van mening dat je de juiste smartwatches bij de juiste toestellen moet gebruiken en niet bij een totaal ander merk. Al was dit maar om enkel dit soort problemen of andere problemen te voorkomen. Maar dat is mijn mening die ik heb. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes