allez vooruit, we gaan hier ook nog wat bijzetten, idd na omschakeling van Wigo35GB met streams, met 3 digicorders en alles aangesloten met vaste netwerkkabels werkte de terugkijktv nog uitstekend, op datum van 10/07/2023 nieuw abbo One for 3 doch zonder streams, werkt de terugkijktv plots niet meer, op 12/07/23 ff naar de helpdesk bellen (+/- 30" wachtijd) en een medewerker technische dienst aan de lijn, uitleg en etc, etc, ticket aangemaakt en afwachten maar, helaas op 20/07/23 nog steeds geen terugkijktv, ff helpdesk bellen, andere medewerker technische dienst, een nieuw ticket aangemaakt omdat het vorige niet correct was doorgegeven, etc, etc, even alles herstarten, zou moeten werken, maar helaas, hij kon het ook niet oplossen dus escalatie naar verdere technische dienst, enfin resultaat tot op heden (02/08/23) nog steeds geen terugkijktv. dus gaan we nogmaals eens terugbellen zekers en een compensatie aanvragen ofzo. want de rekening die is er al hoor.... mvg, Guy.
... Meer weergeven