Jade_75
Freshman Beetjesweter
Jade_75
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
15-03-2021
17:58
|
Lid sinds: 14-02-2020
Datum laatste bezoek: 15-03-2021 17:58
Ranking
Freshman Beetjesweter
13-03-2021
20:07
Wij hebben sinds een week of 2 hetzelfde probleem - enkel met Netflix series kijken en dit bij alle series en afleveringen. Net zoals bij @Bert17 stopt het afspelen tussen 02:20 en 02:30 (2.5 minuut ongeveer) voor het einde (we hebben dit beginnen bij te houden). Dit was voorheen niet het geval, er is ook geen aanpassing van de installatie gebeurt of netwerk aanpassingen van onze kant. Ik moet ook wel vermelden dat we regelmatig internet connectie storingen hebben de laatste maanden (enkel WiFi). De TV Box en modem (Wireless modem 3.0 DOCSIS) reeds meerdere malen heropgestart. Nog iemand met ditzelfde probleem? Buiten naar de klassieke helpdesk te bellen is er nog een manier om dit te melden bij Telenet of lezen jullie hier mee? ps. Het tijd geven, dat werkt niet.... @luc55
... Meer weergeven
22-03-2020
10:13
Wanneer ik een opgenomen aflevering van een serie kijk, komt er sinds een aantal weken rechtsboven een venster met de vraag om naar de volgende aflevering te gaan of te stoppen. Leuk idee voor bingewatchers, maar - wanneer ik niets doe, springt de box binnen ongeveer 15 seconden naar de volgende aflevering. Dit is echter altijd te vroeg. De huidige aflevering is dan nog niet gedaan. De timing is dus niet goed ingesteld - ik ben geen bingewatcher, ik kijk zelden 2 afleveringen na elkaar. Ik moet dus telkens actief op stoppen klikken. Soms zie ik het venster niet, en springt de aflevering plots uit, voor deze gedaan is (zie vorig punt). Zeer vervelend. Is er een manier om deze functie uit te schakelen voor de niet bingewatchers onder ons? Bedankt! Liesbet
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
opnames
14-02-2020
12:12
Ik neem heel wat reeksen op, en regelmatig krijg ik bij een aflevering een foutmelding, en werd die aflevering niet opgenomen. Hoe komt dit? Bij de oude digicorder kon je maximum 2 opnames tegelijk doen, maar bij de nieuwe tv-box kan dit het probleem niet zijn. Wat loopt er mis?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
opnames
-
TV-box