Beantwoorden
Jade_75
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Functie bingewatchen - stopt aflevering te vroeg

Wanneer ik een opgenomen aflevering van een serie kijk, komt er sinds een aantal weken rechtsboven een venster met de vraag om naar de volgende aflevering te gaan of te stoppen. Leuk idee voor bingewatchers, maar

- wanneer ik niets doe, springt de box binnen ongeveer 15 seconden naar de volgende aflevering. Dit is echter altijd te vroeg. De huidige aflevering is dan nog niet gedaan. De timing is dus niet goed ingesteld

- ik ben geen bingewatcher, ik kijk zelden 2 afleveringen na elkaar. Ik moet dus telkens actief op stoppen klikken. Soms zie ik het venster niet, en springt de aflevering plots uit, voor deze gedaan is (zie vorig punt). Zeer vervelend. Is er een manier om deze functie uit te schakelen voor de niet bingewatchers onder ons? 

 

Bedankt!

Liesbet

0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Functie bingewatchen - stopt aflevering te vroeg

@Jade_75 

Nee, je kan dat niet uitschakelen. Dikwijls komt dat slechts enkele seconden te vroeg, je weet alleen niet dat je niets mist. Je kan dus niets anders doen dan kiezen om niet naar de volgende aflevering te gaan. Op die manier heeft het wel weinig nut.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Functie bingewatchen - stopt aflevering te vroeg

Is dat ook weer een issue met de TV-Box? Op de digicorder kan je die functie wel uitzetten ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes