Hallo, Wij hebben al lang een Telenet - modem en access point om ons huis te voorzien van ons eigen Wifi - netwerk (ssid aangepast en aangepast paswoord). Dit gaf tot kort geen enkel probleem. We hebben 3 tablets, 4 smartphones (3 androids en 1 apple), sonos luidspreker, ... Genoeg toestellen dus die gebruik maken van ons Wifi - netwerk. Sinds een paar dagen hebben een aantal toestellen (1 van de 3 tablets, 1 android smartphone en de iphone) problemen met het gebruiken van ons Wifi - netwerk. We krijgen steeds de melding dat er een foutief paswoord ingesteld is voor ons netwerk. Op andere toestellen hebben we dit probleem niet. Ik ben ook 100% zeker dat ik het juiste paswoord ingeef op de toestellen met problemen, maar tevergeefs. Ik heb al 2 keer de Telenet modem heropgestart (1 keer via MijnTelenet en 1 keer op de harde manier door de stekker eruit te halen) maar geen vooruitgang. Ik heb ook al meerdere keren de toestellen die niet op wifi geraken heropgestart maar dat helpt ook niet. Ik heb ons netwerk eens verwijderd uit de lijst en dan opnieuw toegevoegd met het juiste paswoord maar niets helpt. Zeer frustrerend allemaal, vooral omdat het op andere smartphones, tablets en 2 laptops wel nog perfect werkt. Iemand ervaring met dit probleem? Mogelijke oplossingen? Of best contact opnemen via de Telenet Helpdesk? Groeten, Frederik
... Meer weergeven