Vorige week Donderdag zijn we nieuwe digicorder gaan halen in Telenetpunt, maar het installeren ervan liep niet naar behoren ( we konden niet meer op playmore/terugkijktv ), gebeld naar telenet, en daar zeiden ze dat het aan onze modem lag, dat die vernieuwd moest worden. Ondertussen had ik ook gevraagd hoe zo een tv box in zijn werk ging, en dat leek me heel interessant. De dag erop zou hun technieker al langskomen om alles te installeren, en in orde te brengen.
Vorige week Vrijdag kwam de technieker idd langs, nieuwe modem gekregen, tv box aangesloten ( was wel nog niet opgestart toen hij vertrok, want dat kon eventjes duren zei hij ), maar sindsdien werkt onze vaste lijn NIET MEER ! Vrijdagavond dan nog gebeld naar Telenet, maar dat ging in orde komen zeiden ze, binnen het uur zou het opgelost moeten worden. Zaterdagmorgen was nog steeds alles dood, heb ik teruggebeld, en daar zeiden ze dat ze er een dossier van gingen maken, dat het in orde ging komen. Maar dat we eventjes geduld moeten hebben ( werkdag of 4 ). Ondertussen al verschillende keren gebeld en gedaan, maar steeds andere medewerker aan de lijn. De laatste beweerde nu dat de fout bij ons zou gaan liggen … waarop ik antwoordde: onze telefoonlijn gaat al jaren, en ging nog perfect tot Vrijdag 16u, en sinds jullie technieker weg is gaat die NIET meer, dus de fout ligt bij jullie ! We zien dat er geen telefoon kabel zit die naar de modem loopt, wat vroeger wel zo was. En onze telefoon staat al altijd in onze living, en de modem in de garage, en gaan ze nu bijna beweren dat dat niet zou kunnen, en dat het niet aan hen zou gaan liggen, dat het aan onze kabels ligt … hun technieker willen ze sturen, maar zal rap 85€ kosten … duuuuuuuuuuhhhhhhh. Iemand die hier raad op weet, zodat dit snel opgelost zou kunnen raken.
... Meer weergeven