Asterix
Freshman Weetjesweter
Asterix
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
15-03-2025
15:51
|
Lid sinds: 26-03-2020
Datum laatste bezoek: 15-03-2025 15:51
Ranking
Freshman Weetjesweter
15-03-2025
15:41
Wanner we op streamz een film willen zien, krijgen we bij sommige filmen steeds foutcode CS2311 samen met de vermelding "probeer het later eens opnieuw .........."
Heb gezocht wat deze code betekent maar kan er geen reden voor vinden.
Iemand een idee ?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Foutcode CS2311
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
TV-box
-
tv-theek
21-10-2020
11:32
2
Heb ethernet-kabel geinstalleerd, en inderdaad, heb tot hiertoe geen problemen meer ondervonden. Hopelijk blijft het zo. Vermits draadloos verbinden op amper 2 meter problemen geeft, zou men beter deze optie op tv box verwijderen of verder optimaliseren zodat het naar behoren werkt. Ook de mensen die de installatie komen doen (aansluiting telenet) zouden beter moeten weten en deze tvbox standaard al van een ethernet-kabel te voorzien. Dit zou veel ergernis besparen bij vooral niet technisch onderlegde - en oudere mensen. In ieder geval bedankt aan degene die op mijn bericht gereageerd hebben.
... Meer weergeven
26-09-2020
16:21
@Ex-Netweter Een goede 'vaste' verbinding met kabel is natuurlijk altijd stabieler dan draadloos. Zal kortelings eens een kabel aansluiten en zien wat dat geeft. Gisteren terug foutmelding gehad (9952 dacht ik, ben niet zeker maar in elk geval 99..) en ben dadelijk gaan kijken in de instellingen => netwerk => status, en mijn verbinding met internet was inderdaad verbroken, maar niet tussen (draadloze) tvbox en modem, maar wel tussen modem en telenet aansluiting. Kon normaal tv kijken maar terugkijk tv was een probleem. Ga dit eerst wat nauwkeuriger opvolgen.
... Meer weergeven
25-09-2020
11:47
Mijn tvbox staat op ongeveer 2 meter van mijn modem, en is draadloos verbonden. Problemen zoals groen beeld enzo heb ik nog niet gehad, evenmin schijnbaar mislukte opnames. Ik denk ook dat ik als ik ga kijken naar de internetverbinding na verschijnen foutmelding, dat de verbinding terug normaal is. Waarom ik dit denk. Indien ik na foutmelding op de ok knop afstandsbediening druk, kan ik terug de film starten. Ik zal dit dus volgende maal wel eens testen en bekijken.
... Meer weergeven
24-09-2020
17:15
1
Probleem is opgelost. Heb ombudsman ingeschakeld, en bij TN draaide men in alle bochten om toch de schuld bij een ander (klant) te leggen. Verder mijn zegje gedaan met de juiste bereking, en alles is in orde gekomen. Voor mij is dit afgehandeld. Zij hun zegje, ik een juiste faktuur. Iedereen tevreden.
... Meer weergeven
24-09-2020
17:06
@Ex-Netweter Dit is inderdaad als noodoplossing een goed idee, dank u. Doch dit lost het probleem niet op. Echter, zo moeilijk als ik ben 😉 , had ik graag het beloofde gehad, waar ik (we) voor beta(a)l(en). Toch bedankt voor het antwoord.
... Meer weergeven
24-09-2020
16:26
1
Hallo allen,
Sinds mijn overschakeling naar Digitale TV met TV box, ongeveer een 2 jaar nu, al veel miserie gehad met de terugkijk funktie.
Regelmatig krijg ik de foutmeldingen CS2512, CS2500, en nog enkele (99..) die ik niet genoteerd heb.
Soms lukt het door simpel op OK knop te drukken, daarna op kijken vanaf begin, en dan in het menu verder kijken te drukken, om de film (serie,....) verder te bekijken.
Bij VTM echter start de serie steeds vanaf het begin.(verder spoelen is daar niet mogelijk)
Leuk hoor, daar de film bijna ten einde was, en ik verplicht word om terug vanaf begin te kijken. (en daarna soms nogmaals die fout te krijgen)
Heb reeds vele malen zowel modem als tv box gereset, wat schijnbaar hielp, maar na enkele dagen moet ik vaststellen dat de fout terug komt.
Deze fouten komen enkel voor bij terugkijk TV en niet bij live uitzendingen.
Eén enkele maal kreeg ik de fout ook bij afspelen van een opgenomen film.
Ik heb op het forum al gekeken en moet vaststellen dat ik niet de enige ben met deze miserie.
Graag had ik een afdoende oplossing gezien voor dit probleem.
Voor veel niet technisch onderlegde mensen is het resetten van de tvbox en modem al een onoverkomelijk probleem, vooral ouderen, als ze deze procedure al kennen.
En eerlijk gezegd, is dit ook niet de ideale oplossing.
Wat hoop ik hier te lezen als antwoord ?
Heeft er iemand een afdoende oplossing, zodat er na x aantal dagen, weken, ..., niet steeds naar de noodoplossing moet gegrepen worden mits het resetten van de toestellen, maar wel een defenitieve oplossing van dit probleem.
Ik dacht dat we genoeg betaalden om zonder (regelmatige) problemen TV te kijken.
Hopelijk lezen de juiste 'slimme bollen' van Telenet mee, zodat ze een afdoende oplossing kunnen geven.
Zoals jullie hier tussen de regels kunt lezen, ben ik allerminst gelukkig met deze situatie.
Verder zie ik jullie antwoorden tegemoet,
mvg,
Asterix
Titel aangepast door @Tae-Yoon | Vorige titel: TVbox en terugkijk miserie !
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
terugkijk-tv
-
TV-box
15-08-2020
20:07
3
Hallo, Mijn mail programma is Thunderbird 68.11.0 en heb Avast als virusscanner. Geruime tijd ondervind ik ook problemen als ik thunderbird opstart in win10 zoals in voorgaande post's beschreven. Het probleem doet zich echter niet altijd voor. Ik los dit op door thunderbird terug af te sluiten, en vervolgens de internet verbinding te verbreken. Enkele tellen wachten en internet terug verbinden, thunderbird opstarten, en probleem is hier dan opgelost. Ik kan dus de beveiliging van Avast voor inkomende- en uitgaande mail dus aangevinkt laten staan. Het is geen ideale oplossing, maar ik kan ermee leven. Hopelijk zijn jullie voorlopig ermee geholpen totdat er een mooie oplossing ervoor komt Asterix
... Meer weergeven
26-03-2020
14:46
Ik heb alle begrip dat het moeilijk werken is in deze tijden van Corona, maar .... om met de deur in huis te vallen........ Op 16/03 op de website van TN een e-mail geschreven met betrekking tot een fakturatie probleem. Dadelijk een mailtje terug gekregen met als (standaard) antwoord : We hebben je bericht goed ontvangen. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om je te helpen. Verder niets meer gehoord !! Op 20/03 nogmaals een mailtje gestuurd met nog een bijkomend fakturatie probleem. Weer het (standaard) antwoord: We hebben je bericht goed ontvangen. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om je te helpen. Verder weer niets meer gehoord. Ik dacht dat in een bededrijf met 'spits'technologie, men hun belofte kon waar maken, (antwoord binnen 2 dagen) , ofwel minstens hun antwoord aan te passen zodat wij als gebruiker niet het gevoel hebben in de kou gezet te worden. Men promoot, door omstandigheden, volop thuiswerk, maar schijnbaar slaagt men bij TN daar niet in. Bellen voor klachten is ook geen optie,wegens lange wachttijden. Is er hier mischien iemand die een antwoord kan geven of deze dienst van TN volledig plat ligt of dit een tijdelijk (Corona) probleem is. mvg Frans
... Meer weergeven
Berichten die Asterix geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 21-10-2020 11:32 | |
1 | 24-09-2020 17:15 | |
1 | 24-09-2020 16:26 | |
3 | 15-08-2020 20:07 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig