24748
netweters
|
152294
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb alle begrip dat het moeilijk werken is in deze tijden van Corona, maar .... om met de deur in huis te vallen........
Op 16/03 op de website van TN een e-mail geschreven met betrekking tot een fakturatie probleem. Dadelijk een mailtje terug gekregen met als (standaard) antwoord :
We hebben je bericht goed ontvangen. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om je te helpen.
Verder niets meer gehoord !!
Op 20/03 nogmaals een mailtje gestuurd met nog een bijkomend fakturatie probleem. Weer het (standaard) antwoord: We hebben je bericht goed ontvangen. We contacteren je binnen de 2 werkdagen om je te helpen.
Verder weer niets meer gehoord.
Ik dacht dat in een bededrijf met 'spits'technologie, men hun belofte kon waar maken, (antwoord binnen 2 dagen) , ofwel minstens hun antwoord aan te passen zodat wij als gebruiker niet het gevoel hebben in de kou gezet te worden.
Men promoot, door omstandigheden, volop thuiswerk, maar schijnbaar slaagt men bij TN daar niet in.
Bellen voor klachten is ook geen optie,wegens lange wachttijden.
Is er hier mischien iemand die een antwoord kan geven of deze dienst van TN volledig plat ligt of dit een tijdelijk (Corona) probleem is.
mvg
Frans
Of bellen naar 0800 66 350
@louishufk schreef:En sociale media? Langs die weg kan je ook nog eens proberen.
jep, heb deze manier ook al 2-3 keer geprobeerd, gaat echt vlot!
Berichtje via facebook messenger, je krijgt snel antwoord en handig om bvb screenshots te sturen
Beste
Ik heb ook hetzelfde gehad; 2 e-mails met tussenpoos van 1 week en daarna klacht ingediend. Na meer dan 2 weken een medewerker aan de lijn gehad.
Heb ook via facebook gepost en hier antwoord men iets sneller op
Probleem is opgelost.
Heb ombudsman ingeschakeld, en bij TN draaide men in alle bochten om toch de schuld bij een ander (klant) te leggen.
Verder mijn zegje gedaan met de juiste bereking, en alles is in orde gekomen.
Voor mij is dit afgehandeld.
Zij hun zegje, ik een juiste faktuur.
Iedereen tevreden.