Curious
Experienced Weetjesweter
Curious
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
10-07-2020
23:06
|
Lid sinds: 14-04-2020
Datum laatste bezoek: 10-07-2020 23:06
Ranking
Experienced Weetjesweter
09-07-2020
16:47
3
Telenet back-office heeft mij intussen gecontacteerd. Er was iets verkeerd met de koppeling van mijn email account in de achterliggende systemen. Dit werd rechtgezet en na nog een password reset blijkt alles nu naar behoren te werken. Keep fingers crossed.
... Meer weergeven
07-07-2020
18:05
@janne_man Heb dit inderdaad met alle toestellen. Ook de klantendienst van Telenet heeft dezelfde problemen wanneer ze als beheerder op mijn account inloggen.
... Meer weergeven
07-07-2020
12:36
1
@patrick37 Heb intussen een e-mail naar de klantendienst gestuurd met de melding van een technisch probleem. Werd al gecontacteerd door Telenet maar ze konden het probleem niet verhelpen. De achterliggende diensten kijken er nu naar.
... Meer weergeven
07-07-2020
11:55
Al meer dan een week werkt Mijn Telenet niet naar behoren. Ik krijg steeds een foutmelding bij het opvragen van gegevens van onder andere "je thuisnetwerk", "je vaste lijn", "Extra pakketten", "Toestellen Yelo Play-app". Wat mij echter het meeste zorgen baart is dat ik mijn paswoord niet meer kan wijzigen (krijg steeds een foutmelding wanneer ik paswoord probeer te wijzigen). Telenet klantendienst reeds gecontacteerd en boodschap gekregen dat het probleem vanzelf wel zal verdwijnen als ik lang genoeg wacht 😖. Iemand die dezelfde problemen ervaart en eventueel een oplossing heeft?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
instellingen
-
Mijn Telenet
06-07-2020
20:28
@Suzy Bedankt voor de tip maar had alle stekkers er reeds meerdere malen uitgehaald en alles opnieuw opgestart (technieker die de modem heeft geïnstalleerd had dit trouwens ook gedaan 👍). Het bijzondere is dat ik met de iPad wel opnames kan plannen op de digicorder, dus de digicorder zit wel degelijk op het netwerk (de digicorder staat ook actief in de Telenet zone van safespot).
... Meer weergeven
05-07-2020
14:16
@patrick37 Tja ... Apple's wegen zijn soms ondoorgrondelijk ...
... Meer weergeven
05-07-2020
14:07
@Master-Magic Bedankt voor je tip. Ik gebruik ook macOS Catalina 10.15.5 op de iMac. Ik vermoed dat ik intussen de oplossing gevonden heb. Alvorens het bericht te posten moet ik eerst "Voorbeeld" aanklikken (staat net boven "Hoofdtekst" vermeld). Ik krijg dan een opmaak-voorbeeld van hoe het bericht zal worden gepost. Blijkbaar kan ik dan dit "opmaak-voorbeeld-bericht" posten.
... Meer weergeven
03-07-2020
11:28
Ik heb het probleem zelfs als ik niets typ in het berichtveld ...
... Meer weergeven
03-07-2020
11:02
Bedankt voor de hint maar allemaal al meerdere malen nagekeken alsook het filmpje bekeken.
... Meer weergeven
03-07-2020
10:59
Telkens ik een bericht op de Netweters wil plaatsen met de safari browser op mijn iMac krijg ik de foutmelding "Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat." Punt is dat er niets gewijzigd is aan bericht. Veder verschijnt ook de melding "Oops! Corrigeer de gemarkeerde fouten en probeer het opnieuw". Maar er worden geen gemarkeerde fouten weergegeven. Het blijft wel onmogelijk om het bericht te posten. Op iPad werkt alles wel goed. Als ik op iMac Google Chrome als browser gebruikt werkt alles ook perfect. Lijkt me dus een Safari probleem. Iemand een oplossing hiervoor?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
website
03-07-2020
10:44
Ik gebruik geen chromecast. Heb gewoon de klassieke opstelling van TV verbonden met digicorder.
Digicorder en digibox zijn op hetzelfde netwerk als iPad aangesloten. Wat de router betreft, heb geen idee of deze als router of modem ingesteld werd. Ik vermoed gewoon als modem.
... Meer weergeven
03-07-2020
10:31
Reeds meerdere malen de stekker van digicorder en digibox uitgetrokken. Brengt geen oplossing.
... Meer weergeven
02-07-2020
22:19
Onlangs werd een nieuwe (witte) Telenet modem geplaatst. Nu ontdekt dat swipen vanuit Yelo Play niet meer mogelijk is vanop iPad Pro. Bij het openen van de Yelo Play app verschijnt in de rechterbovenhoek het swipe symbool in het geel om dan meteen donkergrijs te worden. Wanneer ik een programma of film selecteer kan ik enkel op iPad kijken, met andere woorden ik krijg geen “nu kijken” keuzemenu meer om te kiezen via welk toestel ik wil kijken (zoals in het mooie filmpje op de Telenet website). Tijdens het kijken op iPad verschijnt in de rechterbovenhoek het AirPlay symbool. Ik heb een digicorder AD2100 en digibox 220.
Iemand een soortgelijk probleem en eventuele oplossing?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
casten
-
Telenet TV Yelo-app
Berichten die Curious geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 09-07-2020 16:47 | |
1 | 07-07-2020 12:36 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3805 | 09-07-2020 16:47 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig