Dear all,
Sinds enige dagen bezit ik zo'n nieuwe TV-box. Yelo weg, nieuwe app geïnstalleerd op m'n iPhone 12 en bij m'n vrouw (ook iPhone 12), maar we geraken niet aangemeld. Met m'n Telenet login kan ik niet aanmelden, zoals voorheen op de Yelo app. Idem voor m'n vrouw. We krijgen het scherm om aan te melden, maar na het invullen van de gegevens en klikken op "aanmelden", verdwijnt dat zonder ons aan te melden. Op m'n PC kan ik ook niet aanmelden ("foute pincode", het aanmeld scherm verschijnt zelfs niet).
Enig idee wat er fout loopt? Ik heb zo'n CV8560E modem in bridge mode, maar de TV Box hangt rechtstreeks op de Telenet modem. Alle andere toestellen (iPhone & laptop) zitten op m'n eigen netwerk, op de router achter de MAC pass through.
Ik heb de app al verwijderd en opnieuw toegevoegd - geen verschil.
Input/hulp is welkom.
Dank
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Aanmelden op nieuwe TV-app
... Meer weergeven