@patrick37 ik krijg niet de melding. Het is de persoon die de email verstuurd die de melding krijgt. Ik kan perfect sturen naar een @telenet.be email adres. Als instellingen heb ik: - Geen automatische filter. Email van geblokkeerde afzenders wordt nog steeds verplaatst naar de map Ongewenste e-mail. - Veilige afzenders: @telenet.be toegevoegd - Geblokkeerde afzenders: geen @telenet.be hier Gezien de eerste instelling (spam naar Ongewenste e-mail) en aangezien er niets van @telenet.be in mijn Ongewenste e-mail map zit, moet het dus op voorhand al geblokkeerd zijn. Aangezien ik ook aangeef dat telenet een veilige afzender is, zie ik maar 2 mogelijkheden: 1) Hotmail/Outlook heeft telenet.be zelf geblacklist op mijn account, maar dan kan alleen Telenet zich laten whitelisten 2) Telenet zelf blokkeert het uitsturen naar mijn email adres. Ik heb het voorheen ook bij Telenet aan de hand gehad met sms'en, waarbij ik nooit een sms kreeg van iemand met een Telenet abonnement en toen bleek dat zij een fout hadden.
... Meer weergeven