Ik heb alles geprobeerd ,mkv,mp4,1080p,720p,ik blijf problemen hebben, ik gebruik nu Google Chromecast en en op mijn NAS de app Video Station,werkt goed,zie :https://www.youtube.com/watch?v=MoZWDL_MaDU Bedankt voor de hulp.
... Meer weergeven
@kve2002 ik denk dat ik ,dat op die manier doe?
Via de DIgicorder bereik ik de Nas ,hij staat onder 'Mijn Apparaten' en ik zet mijn bestanden via een netwerk verbinding(SMB) op mijn Nas.
... Meer weergeven
Ik krijg enkel nog het kanaal te zien dat ik daarvoor aan het kijken was ,maar wel draait er een geel /oranje wieltje aan de bovenkant van het scherm,dat duurt wel enkele minuten voor dat verdwijnt.
... Meer weergeven
Gisterenavond heb ik het terug voorgehad,naar een film aan het kijken op mijn NAS ,ik zet hem ff op pauze en alles blokkeert, het enige dat dan helpt is de digicorder even afzetten en dan via systeem de Digicorder terug herstarten.....
... Meer weergeven
De Nas is rechtstreeks met aangesloten op de router met een netwerkkabel.Hoe moet ik dat doen die CEC uitschakelen.Dat de digicorder defect zo zijn denk ik niet,want na een paar minuten kan ik terug opnames bekijken?
... Meer weergeven
Beste,ik heb problemen bij het afspelen van mediabestanden van mijn NAS ,dit heeft altijd goed gegaan tot ze een nieuwe router geplaatst hebben. Na een tijdje valt de weergave weg bv bij het spelen van een *.mkv en krijg ik gewoon terug een TV kanaal en dan kan ik een tijdje op de Digicorder geen opnames bekijken of geen bestanden op de NAS,enkel gewoon TV kijken gaat nog,en soms springt de Digicorder af en start terug op,eerst dacht ik dat het aan de NAS lag(merk Zyxel) enkele maanden geleden heb ik me een nieuwe Synology NAS aangeschaft.....maar ik heb dezelfde probleem ?
... Meer weergeven