BeeVeeDee
Experienced Weetjesweter
BeeVeeDee
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
03-07-2023
15:52
|
Lid sinds: 27-07-2020
Datum laatste bezoek: 03-07-2023 15:52
Ranking
Experienced Weetjesweter
03-07-2023
12:25
Geen compensatie, antwoord op mijn vraag: Dat is alvast toch al een beetje goed nieuws, Bjorn. Op de rest van je vraag moet ik helaas negatief antwoorden. Compensaties gelden momenteel alleen als een hoofdienst volledig buiten werking is. Ruben.
... Meer weergeven
02-07-2023
17:22
1
Na de voorbije maanden meermaals gebeld te hebben naar Telenet en meermaals via Whatsapp een update gevraagd te hebben is het probleem opgelost. Maandelijks heb ik gekeken of er verandering was en geprobeerd om mijn corrupte port forwardings in orde te zetten. Toevallig kijk ik eergisteren weer en ik zag al dat het scherm visueel er iets anders uitzag. Ik verwijder al de fouten die er al jaren inzitten en waar ik op zich geen last van had (zoals forwardings van dezelfde poorten) en druk op bewaar en halleluja het werkte. Ondertussen ook al een extra forwarding succesvol kunnen toevoegen (en het was dit wat niet ging door de dubbele forwardings die ik niet verwijderd kreeg). Nu ga ik zelf nog eens op de case reageren en zien of ik compensatie te pakken krijg.
... Meer weergeven
11-03-2023
16:17
Hier nog altijd zelfde probleem ondertussen al 3 maanden. Een factory reset helpt niet, want de configuratie komt van ergens bij Telenet. Vorig jaar heb ik mijn model ingeruild voor een 1 Gigabit model en mijn volledige configuratie is overgekomen van de vorige modem. In het verleden (jaren geleden, nog groen achter mijn oren qua networking) heb ik dus dubbele poorten geconfigureerd waardoor ik nu niets meer kan aanpassen. Straffe is dat alles wel altijd gewerkt heeft zoals ik het verwachtte, dus het systeem nam volgens mij telkens de laatste portforwarding configuratie voor een specifieke poort. Hoe kan ik Telenet deze configuratie laten resetten, zal wel zelf alle oorspronkelijke forwarding rules terug zetten zonder de foute uiteraard (gaat trouwens niet meer)? Support ticket met een S-1... nummer is nu al sinds 24/01 lopende. Al enkele keren feedback op gevraagd en maar krijg telkens als antwoord dat dossier in behandeling is. Is redelijk frustrerend want zit voor enkele zaken nu al 3 maanden geblokkeerd.
... Meer weergeven
21-01-2023
17:51
Tot op heden nog geen oplossing zelfs geen feedback. 😒
... Meer weergeven
14-01-2023
18:04
1
Ik heb nu met de support via Whatsapp (heen en weer berichten gedurende een week) een melding gekregen dat ze het verder gaan onderzoeken en gaan proberen op te lossen voor 17/01. Als ik verder geraak vul ik aan.
... Meer weergeven
08-01-2023
22:30
@DeLLiAnO nogmaals geprobeerd, geen succes. Ik blijf het onderstaande krijgen.
... Meer weergeven
08-01-2023
13:49
Beste, In Mijn Telenet vind ik enkel terug naar Standaard instellingen maar dit heeft niets opgelost. Ik zal met het hardresetten een van komende dagen op de modem proberen. Wifi is geen issue, is modem zonder wifi. Allen alvast bedankt voor de tips.
... Meer weergeven
08-01-2023
13:44
Het is altijd deze foutmelding of beter gewoon boodschap want dit zegt niets. "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."
... Meer weergeven
07-01-2023
22:41
Geen succes. Net nog eens geprobeerd voor de zekerheid. Zitten de regels in de modem zelf, of centraal ergens bij Telenet? Indien in de modem is er een factory reset van de modem mogelijk?
... Meer weergeven
07-01-2023
21:35
Ben dit al een 2 weken aan het proberen. Vandaag was het ook maar evengoed 3 dagen geleden. De werkende portforwardingregels zijn wel allemaal naar hetzelfde interne ip maar telkens andere poorten, het is gelijkend op onderstaand voorbeeld: 192.168.0.147 6100-6101 -> 6100 - TCP 192.168.0.147 6200-6201 -> 6200 - TCP 192.168.0.147 6300-6301 -> 6300 - TCP ... 192.168.0.147 6500-6501 -> 6500 - TCP en nu wil ik toevoegen: 192.168.0.147 6600-6601 -> 6600 - TCP ik heb wel nog 1 oude forwardingregels met dezelfde poorten als hierboven maar naar een ander intern IP adres dat niet meer in gebruik is: 192.168.0.124 6300-6301 -> 6300 - TCP deze mag weg maar krijg ik niet weg evenals nog een andere die niet meer in gebruik is.
... Meer weergeven
07-01-2023
17:39
1
Hallo, Ik heb al enkele jaren enkele port forwarding regels toegevoegd. Nu zou ik er nog ene willen toevoegen en enkele verwijderen. Alleen krijg ik altijd een fout wanneer ik op Wijzigen klik: "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.". Heeft nog iemand die ervaring en een idee wat hier aan te doen. Via de Telenet Whatsapp kreeg ik alleen mee het hier na te vragen of tegen betaling een technieker te laten langskomen (een technieker laten langskomen lijkt me een beetje overkill voor instellingen). Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik twee oude regels heb staan waarbij in het veld "Externe poort "de start- en eindpoort gelijk zijn wat niet mag (ooit was dit geen probleem). Echter deze met de fouten verwijderen lukt ook niet. Verwijdert "Terug naar standaardinstellingen" de regels ook? Ik heb schrik om het gewoon te proberen en dat de huidige regels verwijdert zijn en dat ik ze dan niet opnieuw kan toevoegen + de ene extra. Mvg, Bjorn
... Meer weergeven
04-08-2020
17:22
2
De TV is een JTC (had me vergist met JVT, is onder andere te verkrijgen bij amazon.de en Real in Duitsland). Probleem bleek uiteindelijk toch de kabel de kabel te zijn. Als extra poging heb ik een andere TV (Samsung) die wel op de Telenet lijst stond erbij genomen. Hier kreeg ik wel de zenders zichtbaar in mijn lijst maar volledige sneeuwbeelden. Dan met een zeer lange kabel door de raam naar de ruimte waar ik een TV box aangesloten had en toen had ik direct beeld. Dus er is nu een nieuwe kabel getrokken van daaruit. Probleem is opgelost.
... Meer weergeven
28-07-2020
11:32
Bedankt, ik probeer het eerstdaags opnieuw.
... Meer weergeven
28-07-2020
09:23
Uiteraard bedoel ik: Extern: https://DDSNAAM:9001 - intern: https://ipcam1:443 Extern: https://DDSNAAM:9002 - intern: https://ipcam2:443 ... Extern: https://DDSNAAM:9067 - intern: https://ipcam67:443
... Meer weergeven
28-07-2020
09:22
Beste Ignace, Externe poorten heb ik allemaal verschillende, het zijn de poorten naar binnen dat ik graag overal de 443 wil gebruiken voor andere IP adressen. Onderstaande situatie geeft me deze constraintviolation fout: Extern: https://ipcam1:9001 - intern: https://ipcam1:443 Extern: https://ipcam2:9001 - intern: https://ipcam2:443 ... Extern: https://ipcam67:9001 - intern: https://ipcam67:443
... Meer weergeven
Berichten die BeeVeeDee geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 |
door
Ex-Netweter
| ||
1 |
door
Ex-Netweter
| ||
1 |
door
Ex-Netweter
| ||
3 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 02-07-2023 17:22 | |
1 | 14-01-2023 18:04 | |
1 | 07-01-2023 17:39 | |
2 | 04-08-2020 17:22 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3357 | 04-08-2020 17:22 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig