Beantwoorden
cmollez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

TV met een kaartje

Hallo, Het is me nog niet gelukt de Digitale Kanalen te vinden voor de Telenet CI Module. Mijn Postcode is 2890. Heb de stappen gevolgd die in de Telenet Handleiding stonden... Frequentie 322000 enz....

Dank bij voorbaat.

 

Groetjes Cédric Molléz

0 Likes
22 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5224
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TV met een kaartje

Digibox opzeggen is geen probleem zoals al gezegd. Wat je misschien niet wist: je kan een externe harde schijf aanhangen aan je smart tv. Op deze manier kan je programma's pauzeren en opnames plannen. Dit kan via de elektronische programmagids (EPG) via de zender of via het Internet. Een van de berperkingen is echter dat je niet naar een ander kanaal kan kijken als je het aan het opnemen bent.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cmollez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

TV met een kaartje

Is het normaal dat ik nu de Sportkanalen en Prime Kanalen kan ontvangen? Ik kreeg ook vandaag een kost van 50 Euro voor activatie. Deze was wel gratis omdat ik al klant ben van Telenet. Toch vind ik dat raar...
0 Likes
cmollez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

TV met een kaartje

Is het normaal dat ik de prime en sportkanalen kan ontvangen daarvoor kon het niet en een activeringskost van 50 Euro moet betalen?
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

TV met een kaartje


@cmollez schreef:
Is het normaal dat ik de prime en sportkanalen kan ontvangen daarvoor kon het niet en een activeringskost van 50 Euro moet betalen?

Je kan de betaalzenders gratis bekijken gedurende 14 dagen na de activatie van jouw "tv met een kaartje". Na 14 dagen vallen deze zenders automatisch weg en komt er een melding dat je moet abonneren als je die zenders wilt kunnen zien.

 

Er wordt geen activeringskost van 50 euro meer aangerekend voor digitale tv als je reeds Telenet klant was voor internet, telefonie of digitale tv.

 

Staat die 50 euro kost waar je het over hebt op een aanrekening of op een aankoopbevestiging

Want op een aankoopbevestiging zal er voor jou ook nog bij staan: "Voordeel: gratis activering digitale tv" of zoiets.

cmollez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

TV met een kaartje

Bedankt voor al jullie hulp.


Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

TV met een kaartje

Als je in Limburg woont zou je 30 analoge zenders moeten krijgen

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

TV met een kaartje

Tv met een kaartje gaat over digitale tv he 😉

0 Likes
Loebas81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicvreter! Topicwurm! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

TV met een kaartje

Opnemen gaat misschien iets moeilijker maar je kan nadien gemakkelijk alles bekijken via chromecast, bij mij ingebouwd in mijn Sony. Één en canvas via vrt nu en al het vtm gedoe via stievie.

0 Likes