Wat een reis, maar het is gelukt... Er zitten precies toch nog heel wat haken en ogen aan al die logins en user accounts, maar bon, hier mijn relaas 🙂 1) ik had als eerste geprobeerd om een "persoonlijke login" aan te maken, aangezien ik deze nog niet had. Ik heb dit op mijn vrouw haar naam en email adres gedaan obv een code die op onze afrekening staat. Mijn vrouw bevestigt dit en haar login werkt (op yeloplay, mijn telenet, ...) 2) wanneer ik inlog met de persoonlijke login op mijn telenet, heb ik nu opeens een raamke om, op basis van een email adres, nieuwe profielen toe te voegen EN deze profielen op gebruiker te zetten ipv beheerder (deze mogelijkheid om profielen toe te voegen zie ik niet op mijn "oude" telenet login). In de profielen zie ik enkel de nieuwe persoonlijke login staan, maar NIET de oude telenet-login die we altijd gebruikten 3) de telenet-login kan nog steeds minder doen dan de nieuwe persoonlijke login op mijn telenet, jammer genoeg... geen profielen aanmaken en beheren dus op mijn oude getrouwe login 😞 4) sinds ik een persoonlijke login heb aangemaakt, werkte mijn oude telenet login niet meer op netweters? Ik moest opeens deze account opnieuw bevestigen, maar kon niet mijn oude email adres gebruiken omdat dit reeds in gebruik was. Mijn sessie was wel ingelogd met mijn oude telenet login (heb ik gedubbelcheckt) dus het is niet zo dat dit voor mijn persoonlijke login was Maar bon, alles lijkt nu in orde. Ik moet enkel voor elk kind een gebruikersprofiel aanmaken en dan zijn we normaal gezien vertrokken. De wijze les is dus: je hebt een PERSOONLIJKE login nodig om deftig te kunnen werken op Mijn Telenet, oude logins werken maar gedeeltelijk!
... Meer weergeven