Hoi,
Sedert jaren gebruik ik al succesvol de Triing app op een oudere iPhone (model 6 - iOS12). Onlangs heb ik een tweede toestel gelinkt (iPhone XS max - iOS 14, maar probleem was ook al daar in iOS 13). De registratie is succesvol verlopen, maar bellen via Triing lukt niet: bij de quality control settings staat er een uitroepteken bij de Network Quality (maar uiteraard werkt mijn wifi perfect). De melding "service temporarily available; please try again later" is ook zichtbaar.
Heb al via Twitter contact gehad met Telenet zelf. Daar raadde men aan om de registratie los te koppelen en opnieuw te doen, maar dit heeft geen soelaas opgeleverd. Vriend Google heeft me geleerd dat enkele jaren terug dit andere mensen deze issue ook hadden, maar dat waren allemaal Android-toestellen.
Any help? Trying heeft altijd gewerkt / werkt nog steeds perfect op de eerste device; het is de tweede device waar het niet wil lukken. En ja, ik heb een abonnement dat multiple devices ondersteunt 🙂
Groetjes,
Steven
Titel gewijzigd door: @Lieselot91 | Vorige titel: Triing app op meerdere Apple devices
... Meer weergeven