Beantwoorden
StevenRSCA
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Triiing-app werkt niet meer op 2de device iPhone XS Max

Hoi,

 

Sedert jaren gebruik ik al succesvol de Triing app op een oudere iPhone (model 6 - iOS12). Onlangs heb ik een tweede toestel gelinkt (iPhone XS max - iOS 14, maar probleem was ook al daar in iOS 13). De registratie is succesvol verlopen, maar bellen via Triing lukt niet: bij de quality control settings staat er een uitroepteken bij de Network Quality (maar uiteraard werkt mijn wifi perfect). De melding "service temporarily available; please try again later" is ook zichtbaar.

 

Heb al via Twitter contact gehad met Telenet zelf. Daar raadde men aan om de registratie los te koppelen en opnieuw te doen, maar dit heeft geen soelaas opgeleverd. Vriend Google heeft me geleerd dat enkele jaren terug dit andere mensen deze issue ook hadden, maar dat waren allemaal Android-toestellen.

 

Any help? Trying heeft altijd gewerkt / werkt nog steeds perfect op de eerste device; het is de tweede device waar het niet wil lukken. En ja, ik heb een abonnement dat multiple devices ondersteunt 🙂

 

Groetjes,

 

Steven

 

Titel gewijzigd door: @Lieselot91 | Vorige titel: Triing app op meerdere Apple devices

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Triiing-app werkt niet meer op 2de device iPhone XS Max

Bij de update naar Android 10 heeft het ook een hele tijd geduurd voordat Triiing terug werkte. De foutmelding was hetzelfde, zogezegd geen WiFi. De overgang naar Android 11 verliep vlekkeloos, maar het zou me niet verbazen dat je kampt met hetzelfde probleem, nl. dat je besturingssysteem (tijdelijk) niet ondersteund wordt. Dat de helpdesk (nog) niet op de hoogte is is niet te verwonderen.

 

Nu, als er hier iemand met iOS 13 of 14 reageert dat het wél werkt, dan moeten we de oorzaak elders zoeken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
SalesMarc
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Triiing-app werkt niet meer op 2de device iPhone XS Max

Zopas ben ik op mijn IPAD 7 overgestapt van IOS13 naar IOS 14 en ik heb vooraf nooit geen problemen gekend met de triing app op dit toestel. 

Sedert de overstap naar IOS14 krijg ik inderdaad ook de melding dat de "service niet beschikbaar is en het later opnieuw moet proberen". 

Zeer vervelend 

Dank aan degene die een oplossing kent.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Triiing-app werkt niet meer op 2de device iPhone XS Max

@SalesMarc  met IOS 14 zijn er vele problemen heb ik ondervonden. Zou wachten tot er opnieuw een update beschikbaar is voor je apps. Ik krijg ook verschillende updates binnen van apps om weer compatibel te zijn met IOS 14 . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wvdmln
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

Triiing-app werkt niet meer op 2de device iPhone XS Max

Opgelost!

Had hetzelfde probleem.

Updaten naar iOS 14.2

Toestel afmelden, app verwijderen en opnieuw installeren.