Goede middag, Ook wij ondervinden last in Ekeren en er loopt een dossier over maar we hebben nog steeds geen bruikbare mobiele data!! Ik zet hier even neer wat ik nu ook schriftelijk aan Telenet liet weten. Er moet mij iets van het hart. Wij zijn reeds 32 jaar klant bij Telenet en eigenlijk altijd tevreden geweest maar... Dit jaar (in mei 2022) zijn wij overgeschakeld naar een nieuwe Telenet pack met mobiele data - nl een one for one plus een extra data kaart zodat we oa in de winkels geen problemen meer zouden hebben met betalen omdat wifi niet werkt of aanwezig is. Tot mijn grote spijt, en ondertussen ook ONGENOEGEN, kunnen wij nog steeds geen gebruik maken van onze mobiele data bundel in Ekeren (waar we wonen) omdat een overgroot deel van Ekeren problemen heeft met mobiele data van Telenet. (Betalen doen we er echter wel voor en steeds keurig op tijd) Zelf heb ik dit reeds meermaals gemeld aan jullie technische dienst en ook nog op andere plaatsen binnen Telenet. Onze districtsburgemeester heeft jullie ook reeds aangeschreven om hier melding van te maken omdat vele winkeliers in onze gemeente klanten moeten teleurstellen als die met de bank app willen betalen etc. Verschillende van onze buren zijn reeds overgeschakeld naar een andere provider voor alle diensten en sommigen ook voor enkel de mobiele bundel. Ik heb het nagekeken en als iwij dit ook zouden willen doen willen we niet voor tv etc bij Telenet weg maar dan wel voor mobiel maar dan kost het ons meer dan wat we nu betalen uiteindelijk dus dit is niet leuk en doen we daarom dus ook niet want alles is zo al duur genoeg! Telenet vraagt ons elke keer weer om geduld te hebben en te blijven inbellen om te melden dat het nog steeds niet in orde is - dat is allemaal goed en wel maar ondertussen betaal ik wel altijd mijn factuur op tijd en ik betaal ook voor mobiel EN MOBIELE DATA maar ben er dus meer niks mee dan wel omdat wij het in onze eigen gemeente en op ons eigen adres niet eens kunnen gebruiken!!! Dit was vroeger heel anders - jullie hadden steeds goeie techniekers en de mensen werden steeds goed en snel geholpen ook al hoorden we soms van andere mensen dat ze lang moesten wachten of gewoon opgaven en elders gingen maar dat waren enkelingen en nu blijken plots erg veel klanten bij jullie (Telenet) weg te gaan omdat de dingen niet werken. Ik kan nu enkel maar zeggen dat Telenet er niet op vooruit gegaan is sinds het overgegaan is in handen van Amerikanen. Er zijn in Ekeren 3 masten van Telenet waarvan er slechts 1 goed werkt. Ik zou willen vragen of er iemand is die dit eens grondig kan onderzoeken, en ervoor ken zorgen dat die twee masten die defect zijn en slechts minder dan matig werken zsm in orde kunnen gemaakt worden zodat wij en ook de andere medebewoners van Ekeren EINDELIJK gebruik kunnen gaan maken van waar we voor betalen aub? Niemand vind het nl leuk om te betalen voor iets wat totaal niet werkt toch? Vast al dankjewel voor een antwoordje 😉👍 Ps er is ook een dossier over opgemaakt bij jullie hierover. Ik lees ècht overal dat Ekeren een groot probleem heeft en zou erg blij zijn als dit nu eindelijk eens opgelost raakte!
... Meer weergeven