Beantwoorden
Gert27
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! Primeur! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Mobiel netwerk in Ekeren is onvoldoende

Door mijn Apple Watch 4G ben ik naar Telenet veranderd voor mobiele data/gsm. De ontvangst in Ekeren / Mariaburg is echt slecht. Amper 1 balkje met 4g of 3g. 
wat kan ik doen om dit aan te kaarten?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Mobiel netwerk in Ekeren 

Tags (1)
34 reacties
Chivas135
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Mobiel netwerk in Ekeren is onvoldoende

Idd het zijn veel klanten en dus allemaal in dezelfde regio's en veel verschillende mobieltjes dus ja???? 😉

0 Likes
Chivas135
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Mobiel netwerk in Ekeren is onvoldoende

Mij werd bij Telenet zelf door een van hun techniekers verteld dat met hoe meer klanten je het aanklaagt en hoe vaker hoe beter de aandacht getrokken wordt.  Dan zijn ze sneller geneigd om er iets aan te doen 😉
Ik zou, als ik jou was niet nalaten te bellen naar de technische dienst en je verhaal te doen want je bent ècht niet de enige die hierover klachten heeft zo blijkt.

Onze districtoverste kreeg op zijn klachtenbrief ivm de winkeliers in Ekeren en de andere klanten die momenteel allemaal problemen ondervinden als antwoord dat ze bij Telenet op de hoogte zijn van de situatie maar dat ze er niet meteen een oplossing voor weten of vinden.

Ik vind dat je idd beter met je problemen kan inbellen en naar de technische dienst gaan zodat deze daar het zoveelste klachtendossier kunnen aanmaken dan staan anderen ook niet in de jou en jij zelf ook niet 🙂  Succes gewenst in elk geval ook!

0 Likes
Chivas135
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Mobiel netwerk in Ekeren is onvoldoende

Sorry hoor maar ik heb ook niet gezegd dat iedereen dat probleem heeft - ik heb wel weet van toch een behoorlijk aantal mensen waaronder ook buurtbewoners die ik persoonlijk ken en spreek en waar ik ook nog zelf geweest ben om alles mee uit te testen.  En onze districtsoverste gaf geen interview weg maar schreef een brief naar Telenet 😉

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 496
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Mobiel netwerk in Ekeren is onvoldoende


@BillyX  schreef:
De dekking van het centrum is opnieuw goed vertegenwoordigd. Zeker vergeleken met de andere opgenoemde regio's maar dat is hier vooral nodig vanwege de capaciteit. De werken voor vernieuwde apparatuur en dergelijke zitten daar nog in de pipeline. Dat kan in de toekomst een lichte verbetering opbrengen....met de nadruk op kan.

Even een kleine update voor het centrum van Ekeren. Sinds vorige week zijn er werken begonnen om nieuwe hybride zendantennes (4G en 5G) in gebruik te nemen. De werken zullen nog enige tijd vergen vooraleer alles daar voltooid is. Laten we hopen dat dit toch (in de nabije toekomst) al een kleine verbetering voor sommigen gaat opleveren.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mobiel netwerk in Ekeren is onvoldoende

Kapellen heeft nu precies extra antennes en 5G gekregen 🙂 is echt een verademing dat ik niet meer 5 minuten moet rijden om gebeld te kunnen worden en ik niet meer al rijdend de GPS moet instellen omdat ik in mijn straat geen bereik had 🤣

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.