Hoi netweters, Sinds enkele weken werkt scan2email niet meer op mijn Brother MFC-9340CDW. Voorheen nooit problemen gehad. Is er iets gewijzigd bij telenet voor de email instellingen ? Ik heb intussen verschillende instellingen geprobeert, maar zonder succes... Op de site van telenet vind ik deze instellingen terug: Uitgaande serverinstellingen Authenticated SMTP Servernaam: smtp.telenet.be Poort: 587 Beveiligingstype: TLS Doch krijg ik bij een test steeds onderstaande melding terug van de scanner: E-mail Test Result E-mail Send Configuration Communication over the network using SSL was unsuccessful. The SSL settings may not be configured to match the server settings. Confirm the "SMTP Port" and the setting for "SMTP over SSL/TLS". Onderstaande configuratie al geprobeerd met: SMTP server adres: smtp.telenet.be en met alternatief 195.130.132.10 SMTP poort: 587 Server authentication method: none en met smtp-auth en pop before smtp smtp-auth account name: mijn telenet account nummer a123456 en met mijn telenet email voornaam.naam@telenet.be smtp-auth password: mijn telenet paswoord voor deze account SMTP over SSL/TLS: none en met SSL en met TSL, allemaal met en zonder verify server certificate Device email address: geprobeerd met alle verschillende email adressen die ik bij telenet aangemaakt heb onder mijn account Hopelijk heeft iemand van jullie de gouden hint 🙏 Thanks, Guy
... Meer weergeven