Ik heb 2 manieren om in te loggen. Met mijn uXXXXXX nummer en met mijn telenet mailadres. Beide gedaan en hebben hetzelfde resultaat. Kan ik zelf ergens instellen welk account als admin gebruikt mag worden? Ondertussen ook gebeld met de klantendienst. Conclusie is als volgt: er is maar 1 gebruiker gekend, dus zou deze volgens klantendienst wel degelijk de admin moeten zijn. Wat er vastgesteld werd is dat er een andere weg is om naar de gegevens gaat, die overigens niet werkt. Kort samengevat, het is een router die gaan wireless signaal uitzend. Dit werd me verteld bij installatie van de router zodat ik me daar bewust van zou zijn. Aangezien ik er een router achter had geplaatst die wireless uitzend was dat geen probleem. In Mijn Telenet zie ik echter wel nog de wireless instelling staan van mijn oude router. Waar ik eveneens op kan doorklikken. Daar vind ik een link naar modeminstellingen die resulteerd in een foutmelding. (Zie screenshots onderaan.) Volgens klantendienst zit er een fout in de koppeling van mijn profiel en de router. Er komt een technieker langs die een nieuwe MTA router zal plaatsen. Hopelijk is deze dan compatibel met de speed boost, want dat is de reden waarom ze deze router waren komen plaatsen.
... Meer weergeven