PercyP
Experienced Beetjesweter
PercyP
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-10-2022
13:23
|
Lid sinds: 25-11-2020
Datum laatste bezoek: 20-10-2022 13:23
Ranking
Experienced Beetjesweter
20-10-2022
11:11
Na 12 dagen wachten en berichten sturen via whatsapp had de it-dienst dan toch eindelijk de tijd gevonden om mijn account te linken aan de TV-app. Het werkt dus nu, maar ik vind dit serviceniveau werkelijk bedroevend. Bedankt voor jullie inzichten in elk geval!
... Meer weergeven
- Tags:
- TV-app
13-10-2022
10:49
Bedankt voor je reactie @Master-Magic ; inloggen met yelo lukt niet meer. Kan natuurlijk goed zijn dat er in de backoffice nog iets gekoppeld moet worden, maar ik heb dat expliciet gevraagd bij een contact met de klantendienst en daar zegden ze dat alles al gekoppeld leek. Eerlijk gezegd: als bedrijfsleider kan ik er niet bij dat Telenet zijn klanten op die manier in de wind laat hangen. Het duurt nu toch al bijna een week en niemand kan mij een zinnig antwoord geven, laat staan dat het probleem opgelost wordt. Als ik zo met mijn klanten zou omgaan, zou ik mijn zaak snel mogen opdoeken vrees ik.
... Meer weergeven
12-10-2022
18:43
Hoi Patrick, Wanneer ik probeer aan te melden, krijg ik de melding: "Er ging iets fout bij het aanmelden", deze dus
... Meer weergeven
- Tags:
- telenettv
12-10-2022
18:37
Hoi Patrick, Wanneer ik probeer aan te melden, krijg ik de melding: "Er ging iets fout bij het aanmelden", deze dus
... Meer weergeven
12-10-2022
12:12
Sinds de installatie van de nieuwe tvbox geraak ik niet aangemeld op telenet.tv noch op de app. Yelo had ik ondertussen uiteraard al verwijderd. Iemand een suggestie?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet TV app
-
telenet.tv