24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Sinds de installatie van de nieuwe tvbox geraak ik niet aangemeld op telenet.tv noch op de app. Yelo had ik ondertussen uiteraard al verwijderd. Iemand een suggestie?
Hoi Patrick,
Wanneer ik probeer aan te melden, krijg ik de melding: "Er ging iets fout bij het aanmelden", deze dus
Hoi Patrick,
Wanneer ik probeer aan te melden, krijg ik de melding: "Er ging iets fout bij het aanmelden", deze dus
@PercyP log je in met je hoofd account???
heb je uw tv box al lang of pas sinds enkele dagen, als dit pas enkele dagen is kan het zijn dat er op de achtergrond nog iets moet gelinkt worden aan de tv box met de app en site.
ook kan je sinds vandaag inloggen met je yelo account op de telenet tv app en site, kan zijn dat je account nog moet aangepast worden.
Bedankt voor je reactie @Master-Magic ; inloggen met yelo lukt niet meer.
Kan natuurlijk goed zijn dat er in de backoffice nog iets gekoppeld moet worden, maar ik heb dat expliciet gevraagd bij een contact met de klantendienst en daar zegden ze dat alles al gekoppeld leek.
Eerlijk gezegd: als bedrijfsleider kan ik er niet bij dat Telenet zijn klanten op die manier in de wind laat hangen. Het duurt nu toch al bijna een week en niemand kan mij een zinnig antwoord geven, laat staan dat het probleem opgelost wordt. Als ik zo met mijn klanten zou omgaan, zou ik mijn zaak snel mogen opdoeken vrees ik.
Heb je al via whatsapp of messenger contact opgenomen met hen als je deze optie hebt???
soms geven ze aan de telefoon foute info, is beter dat je eens via die weg probeert want denk dat er nog iets in je account niet gelinkt is aan de tv box optie, zeker na een week kan dit voorkomen als er iets niet goed doorgegaan is, alleen de technische dienst kan dit beter checken.
dit moet opgelost geraken, is geen goeie reclame de laatste tijd met die telefoon centrale die soms foute info geeft of naast de kwestie antwoord geeft.
Na 12 dagen wachten en berichten sturen via whatsapp had de it-dienst dan toch eindelijk de tijd gevonden om mijn account te linken aan de TV-app. Het werkt dus nu, maar ik vind dit serviceniveau werkelijk bedroevend.
Bedankt voor jullie inzichten in elk geval!