Kyrina
Freshman Beetjesweter
Kyrina
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
22-01-2021
09:53
|
Lid sinds: 12-01-2021
Datum laatste bezoek: 22-01-2021 09:53
Ranking
Freshman Beetjesweter
21-01-2021
09:52
dat heeft de technieker vorige week ook gedaan, dank je voor de tips er komt vandaag opnieuw een technieker, als die het niet kan oplossen moet er nog een derde keer iemand komen volgens de procedure en dan gaan ze een speciaal team sturen en eindelijk iemand die het zelf gaat opvolgen en mij zelf gaat opbellen vanavond of het gelukt is, want ik heb het nu al ontelbare keren aan verschillende medewerkers moeten uitleggen, die me dan weer alles opnieuw laten testen, zo vervelden dat je nooit dezelfde persoon aan de lijn kan krijgen, dit heeft me al uren bellen gekost en blijkt nu ook nog dat de modem die de technieker vorige week geplaatst heeft al verschillende keren is uitgevallen omdat het de verkeerde is! Bijna 2 weken verder, wat een service bij telenet...
... Meer weergeven
20-01-2021
09:27
alles al verwisseld, intussen heeft de ene 3 dagen gewerkt, maar nu weer niet meer. Al 3 dagen gehad dat de wifi 's morgens niet werkte en modem moeten herstarten. Totaal geen reactie van telenet, maandag nog eens gebeld en werd zelfs onvriendelijk geantwoord. Ik vrees dat de overstap naar Proximus onvermijdelijk wordt.
... Meer weergeven
13-01-2021
08:13
we hebben al alles geprobeerd, stekkers eruit, met back en ok, factory reset, telenet al reset vanop afstand gedaan...
... Meer weergeven
12-01-2021
17:48
@janne_man zie net dat ik niet geantwoord heb op de vraag of de foutboodschap op de digibox komt: ja op allebei, de digicorder werkt perfect ook de opnames
... Meer weergeven
12-01-2021
17:45
alle toestellen zijn met kabel rechtstreeks verbonden ze hebben wel een verschillend ip adres, maar is blijkbaar normaal
... Meer weergeven
12-01-2021
16:26
ik heb 1 digicorder en 2 digiboxen en die adressen zijn ook deze morgen door de technieker gecontroleer en beginnen met een 10, andere dacht ik 192, maar klopt volgens Telenet
... Meer weergeven
12-01-2021
14:52
sinds vrijdag kan ik geen opnames meer bekijken en krijg ik de melding geen digicorders beschikbaar. Na vele telefoontjes was de oplossing een nieuwe digicorder te halen, maar ook dit lost het probleem niet op. Als we de 2 boxen resetten, verschijnen de opnames weer, maar na een half uur krijg ik weer de melding geen digicorders beschikbaar. Uiteindelijk vandaag een technieker langs geweest, die kan het niet oplossen. Nu is er een ticket aangemaakt voor de back-office, maar dat kan 5 dagen duren voor ik een antwoord krijg. Heeft iemand dit probleem ook en dan misschien ook wel een oplossing? De technieker zegt dat het een software probleem is, de helpdesk zegt van niet...
Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: geen digicorders beschikbaar op digibox
... Meer weergeven
Berichten die Kyrina geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig