Ik kreeg deze maand een rekening van Telenet van 320 euro terwijl ik anders maar 170 euro zou moeten betalen voor hun diensten . Blijkbaar werd er met een nummer dat in mijn pakket staat als ‘ prijs volgend verbruik’ data verbruikt . De simkaart van het nummer ligt bij mij in de schuif ! Ik gebruik dit nummer dus niet . Ik heb contact gehad met Telenet om dit te melden en om het nummer dus ook te verwijderen , ik had ondertussen ook al de simkaart geblokkeerd. Eerst kreeg ik een medewerker die beweerde dat er een nieuwe simkaart was aangevraagd , wat niet klopte, daarna een medewerker die zei dat dit niet zo was . Na drie kwartier aan de lijn gehangen te hebben zouden ze het zo snel mogelijk oplossen ik zou ook een mindering van de kosten krijgen van 111 euro, dat heb ik ondertussen ontvangen. Nu een week later zie ik in de app dat er nog steeds gesurft wordt op het nummer ondertussen terug voor meer dan 100 euro kosten! Ik heb nogmaals naar Telenet gebeld en kreeg daar te horen ‘ze zijn er mee bezig ‘ ..heel onvriendelijk en lijn verbroken! Ik heb ook als een document van klacht ingevuld via de site , alles zonder resultaat ! Wat moet of kan ik nog doen ? Ze gaan mij deze kosten terug aanrekenen, heb zoal moeten betalen voor iets wat ik niet verbruikt heb !
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Iemand surft op een nummer van mij
... Meer weergeven